دیدار سرپرست کانون گلستان با فرمانده سپاه نینوا

سرپرست کانون پرورش فکری گلستان با حضور در سپاه نینوا استان به منظور بررسی همکاری‌های مشترک با هدف توسعه و ترویج فعالیت‌های حوزه کودک و نوجوان با فرمانده سپاه استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، الهه غیناقی با اشاره به نقش مؤثر و سازنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درعرصه‌های مختلف، گفت: فعالیت‌های این نهاد انقلابی در استان بسیار مؤثر و چشمگیر است و کانون به عنوان متولی فعالیت‌های حوزه کودک و نوجوان، در راستای هم‌افزایی و اجرای کار مشترک آمادگی لازم را دارد.

وی در ادامه با تأکید بر انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب به نسل کودک و نوجوان، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی جهت انجام برنامه‌های مشترک، در نظر داریم این نقش را با هماهنگی سپاه استان پررنگ‌تر از گذشته ایفا نماییم.

فرمانده سپاه نینوا استان نیز با بیان اهمیت کار برای این قشر از جامعه و آینده‌سازان انقلاب اسلامی، از آمادگی سپاه و بسیج جهت بسترسازی فرهنگی و پشتیبانی برنامه‌های مختلف کانون پرورش فکری استان خبر داد.

سرتیپ‌دوم پاسدار علی‌جمعه ملک‌شاهکوهی با اشاره به ایثارگری نوجوانان در هشت سال دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: باید گنجینه دفاع مقدس و دستاوردهای ارزشمند آن به صورت مداوم و مکرر، به ویژه برای نسل کودک و نوجوان تبیین و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

در این جلسه مقرر شد چگونگی و نحوه همکاری‌ها در نشست‌های کارشناسی بررسی شود.

دیدار سرپرست کانون گلستان با فرمانده سپاه نینوا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =