پیام تبریک مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام در آستانه ۳۱شهریور ماه با صدور پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی کانون استان ، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام در آستانه ۳۱شهریور ماه با صدور پیامی آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

متن پیام بدین شرح است؛ 

بسمه تعالی

دفاع مقدس خلق حماسه ای عزت آفرین ، نامی ماندگار و برگی زرین در تاریخ ایران اسلامی است و آغاز این هفته یادآور شجاعت ،دلاوری، شهامت، ایثار و مظهر ایستادگی ،مقاومت، پایداری و پایبندی به ارزشهای والای اسلامی توسط خالقان این حماسه سترگ است.

شهیدان دوران دفاع مقدس با تکیه بر ایمان و اراده ای آهنین با نثار جان خود، نویسنده اصلی این حماسه جریان ساز شدند تا داستان رشادت های جانبازان،آزادگان و رزمندگان نیز بعنوان فصلهای زیبای این کتاب آموزنده در طول تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی بر فراز قله های مقاومت خوانده شوند.

در هفته دفاع مقدس مردم این دیار از هر ورق این کتاب ارزشمند که در تاریخ فرهنگی ایران اسلامی اثری ماندگار محسوب می شود ،درس ایستادگی ،مقاومت ،ایثار ،آزادگی و شهادت می آموزند تا ادامه دهند راه پر نور شهدا در مسیر تعالی باشند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به عموم مردم به‌ویژه ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده معزز شهدا تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق پاسداری از خون شهدا را برای همگان مسئلت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =