کد خبر: 330515
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳
برگزاری اردوی سینمایی «بچه زرنگ»

معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش و مدیر کل کانون استان در باره‌ی همکاری در اکران انیمیشن بچه زرنگ و برگزاری ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی اکران انیمیشن «بچه زرنگ» و ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک با حضور ابراهیم زره‌ساز مدیر کل کانون استان، علی مهدوی‌خواه معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی و معاونین در محل کانون استان برگزار شد.

برگزاری اردوی سینمایی «بچه زرنگ»

ابراهیم زره‌ساز با اشاره به هفته ملی کودک گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان نهاد تخصصی حوزه کودک و نوجوان در این هفته سعی دارد با ارائه فعالیت‌های متنوع و تخصصی فضای شاد و مفرحی را برای کودکان و نوجوانان فراهم نماید. وی با اشاره به تاکید کانون در اجرای فعالیت‌های خانواده‌محور افزود: رویداد کاغذ بازی و پویش کتابخوانی والد و کودک از جمله برنامه‌هایی است که بر بازی و کتاب به عنوان ابزارهای مورد نیاز هر کودک تاکید ویژه دارد.

مدیر کل کانون با اشاره به اتفاقات خاص در هفته ملی کودک عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین رویدادها که بصورت همزمان در کل کشور برگزار می‌شود اکران انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» است که از پنجم مهرماه در سالن‌های سینمایی کشور آغاز می‌شود. این انیمیشن در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده است و محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و گروه هنر پویا است.

زره‌ساز با اشاره به تعامل موثر و مفید بین کانون استان با آموزش و پرورش افزود: زنگ بازی با همکاری آموزش و پرورش در طرح کانون مدرسه اجرا خواهد شد و دانش‌آموزان بسیاری می‌توانند در طرح امسال شرکت کنند. وی با اشاره به ظرفیت آموزش معلمین آموزش و پرورش توسط کارشناسان کانون گفت: این فرصت در سال گذشته مهیا شد و ۲۰۰ معلم ناحیه تبادکان فرصت آموزش تخصصی قصه‌گویی و اوریگامی را در کانون یافتند و امسال نیز می‌توان آن را در ابعاد گسترده‌تر برگزار کرد و معلمان و دانش‌آموزان علاقه‌مند را به بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی دعوت کرد.

برگزاری اردوی سینمایی «بچه زرنگ»

علی مهدوی‌خواه معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت دانش‌آموزی در سطح کشور گفت: ضروری است امکانی فراهم کنیم تا طرح کانون مدرسه بتواند با توجه به نصیب و عدالت آموزشی برای همه دانش‌آموزان مهیا شود. وی در ادامه افزود: بهتر است اکران انیمیشن بچه زرنگ به عنوان یک اردوی سینمایی در سطح مدارس برگزار شود و همه دانش‌آموزان بتوانند از این انیمیشن سینمایی استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =