کد خبر: 330536
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۵
بازدید 205
گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مراکز فرهنگی هنری استان گلستان

مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان همزمان با انجام برنامه‌های متنوع فرهنگی هفته دفاع مقدس را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، مربیان مراکز فرهنگی هنری استان همزمان با فرارسیدن هفته‌ی دفاع مقدس، ویزه برنامه‌هایی را به همین مناسبت و برای آشنایی کودکان و نوجوانان با این هفته تدارک دیدند.

گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مراکز فرهنگی هنری استان گلستان

عصرانه‌ای با آزادشهر

اعضای کانون پرورش فکری آزادشهر به همراه والدین خود در غروب جمعه، با حضور در مراسم عصرانه‌ای با شهدا که در جوار گلزار شهدای گمنام این شهرستان، برگزار شد، شرکت کردند.

تلاوت قرآن، دکلمه خوانی، معرفی شخصیت شهید کلاهدوز، قصه گویی، بازی و سرگرمی، همخوانی سرود همگانی سلام فرمانده، اقامه نماز جماعت مغرب و عشا پذیرایی و اهدای رزق معنوی به حضار و مسافران در پارک از برنامه‌های اجرا شده در این برنامه بود.

گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مراکز فرهنگی هنری استان گلستان

غبارروبی مزار شهدا در رامیان و دلند

اعضای کودک مراکز فرهنگی هنری رامیان و دلند، به همراه مربیان خود با حضور در گلزار شهدای این شهرستان، ضمن آشنایی با رشادت های رزمندگان اسلام با آرمان های شهدا میثاق دوباره بستند.

به مناسبت هفته دفاع مقدس، تعدادی از اعضای پسر مراکز فرهنگی هنری رامیان و دلند، با حضور در گلزار شهدا، به روان پاک و مطهر شهدا فاتحه‌ای نثار نموده و با آرمان های ارزشمند این بزرگ مردان آشنا شدند.

گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مراکز فرهنگی هنری استان گلستان

نمایشگاه عکس مرکز فرهنگی هنری گالیکش

مرکز فرهنگی هنری گالیکش با هدف معرفی ایام و وقایع، حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی، گرامیداشت حماسه سازان و حماسه آفرینان دفاع مقدس و آشنایی بیشتر اعضاء با این هفته، نمایشگاه عکس با موضوع هفته دفاع مقدس برپا کرد.

همچنین در این نمایشگاه نشست نقد و بررسی این تصاویر توسط مربی مرکز انجام شد.

ویژه برنامه‌ی شعر و خاطره‌‎گویی دفاع مقدس در مراوه تپه

همزمان با هفته دفاع مقدس، مرکز فرهنگی هنری مراوه تپه، ویژه برنامه خاطره‌گویی و شعرخوانی را برای اعضا برگزار کرد.

در این ویژه برنامه، سرهنگ جوان فرمانده سپاه شهرستان برای حاضرین  به ایراد سخنرانی پرداخت و محمد قلیچی نویسنده کتاب رهایی از قفس و از صحرا تا خدا برای بچه‌ها خاطره‌گویی کرد.

در این روز همچنین برپایی نمایشگاه چهره‌های ماندگار( تمثال مبارک شهدای شهرستان)، پخش نماهنگ، کارگاه معرفی شخصیت  با موضوع شهیدان ۸سال دفاع مقدس و همچنین کارگاه کاردستی نیز اجرا شد.

تصویرگری کتاب دفاع مقدس در کلاله

مرکز فرهنگی هنری کلاله، بمناسبت هفته دفاع مقدس کارگاه تصویرگری کتاب برگزار کرد.

در این برنامه ۳۵ نفر از دانش‌آموزان مدرسه فردای روشن در مسابقه نقاشی تصویرگری شرکت کردند، قبل از مسابقه نیز مربی مسوول مرکز کارگاه معرفی وقایع برگزار و در مورد دفاع مقدس برای بچه‌ها صحبت کرد.

گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مراکز فرهنگی هنری استان گلستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =