برگزاری جلسه هماهنگی هفته کودک در اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به صورت رسمی دبیرخانه هفته ملی کودک در استان خراسان رضوی را عهده‌دار شد.

کبه گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی جلسه هماهنگی برگزاری هفته ملی کودک با حضور نهادها و دستگاه‌های حوزه کودک در محل دفتر اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری برگزار شد.

برگزاری جلسه هماهنگی هفته کودک در اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری

حجه الاسلام و السلمین عماد دخانی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با تاکید بر حساسیت مخاطب کودک و نوجوان گفت: توجه به نیازهای امروز کودک و نوجوان بسیار حائز اهمیت است چرا که دشمن از این نقطه ضعف می‌تواند بر کودک و نوجوان ما تسلط یابد. وی با اشاره نیاز کودک و نوجوان امروز به نقش‌آفرینی و تاثیرگذاری در جامعه امروز به رسالت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سابقه فعالیت‌های موثر کانون اشاره کرد و گفت: با توجه به حیاتی بودن هفته کودک به عنوان سرآغاز فعالیت‌های خاص مخاطب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان دبیرخانه هفته ملی کودک اعلام و تمامی دستگاه‌ها باید در این هفته بصورت خاص و ویژه برنامه‌های متناسب با هفته ملی کودک را انجام داده و گزارش اقدامات را به دبیرخانه منعکس نمایند چرا که وظیفه همه ماست که آحاد جامعه را نسبت به این نوع مخاطب حساس سازیم و این هفته فرصت مناسبی برای آغاز این‌گونه فعالیت‌هاست. وی افزود: قرار نیست فعالیت‌های حوزه کودک و نوجوان منوط به این هفته باشد بلکه باید این برنامه‌ها تداوم یابند و بصورت مستمر در سطح شهر اجرا شوند. ایشان بر لزوم همکاری بین دستگاه‌ها تاکید کرد و آن را جز ضروریات برنامه‌ها در این هفته دانست.

برگزاری جلسه هماهنگی هفته کودک در اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری

ابراهیم زره‌ساز مدیر کل کانون استان با اشاره به تولی‌گری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان دبیرخانه هفته ملی کودک در سطح استان گفت: یکی از مهمترین اهداف هفته ملی کودک حساس‌سازی جامعه نسبت به نیازها و ویژگی‌های کودک امروز است. وی افزود: این حساس‌سازی باید در قسمت‌های مختلف جامعه اتفاق بیفتد و هفته ملی کودک فرصت مناسبی برای این همزمانی است.  مدیر کل استان با تاکید بر همکاری کانون اعلام کرد: کانون استان آمادگی همه جانبه خود را جهت تهیه و تولید محتوای مناسب کودک امروز در انواع قالب‌های کانونی و اجرای برنامه‌های شاد و متنوع مناسب کودک اعلام می‌دارد. زره‌ساز با اشاره به روزشمارکودکی و شیوه‌نامه هفته ملی کودک انتظارات خود از دستگاه‌های حاضر در جلسه را طرح کرد و از دستگاه‌ها خواست برنامه‌های پیشنهادی خود را به دبیرخانه اعلام تا هماهنگی و برنامه‌ریزی مناسب به منظور اجرای هر چه باشکوه‌تر هفته ملی کودک انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =