نشست فرزندپروری با موضوع «خودباوری و حل مسئله»

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان هرمزگان نشست فرزندپروری با موضوع «خودباوری و حل مسئله » را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان،خودباوری و حل مسئله یکی از چالش های زندگی انسان هاست که مهارت کسب کردن در این زمینه می تواند موانع را از سر راه بردارد در همین راستا کانون پرورش فکری هرمزگان با رویکرد خدمات مشاوره ای در زمینه های تربیتی و روانشناختی خانواده و فرزندان نشست «خوباوری و حل مسئله» را با حضور زهرا اولیا ثانی کارشناس روانشناس و مشاور خانواده و جمعی از والدین را برگزار کرد.

در این نشست اولیا ثانی والدین آگاه را همواره چراغ راه فرزندان دانست و گفت: خودباوری یکی از اساسی ترین و مهمترین ارکانی است که یک انسان برای رسیدن به موفقیت ها به آن احتیاج دارد. کسی که خودباوری داشته باشد در واقع توانایی و نیروهایی که در درونش وجود دارد ایمان آورده و می داند که از پس هر کاری که بخواهد بر می آید.

کارشناس روانشناس و مشاور خانواده به مزایا و روش های بهبود و افزایش خودباوری در انسانها پرداخت و گفت: با مهارت خوباوری حل مسئله را یاد خواهید زیرا مهارت حل مسئله یکی از ده مهارت ضروری برای زندگی است زیرا زندگی سراسر حل مسئله است. وی افزود: شما با کسب مهارت خودباوری می توانید این را به فرزندان خود بیاموزید و این مهارت را در آنها تقویت کنید.

گفتنی است، نشست های فرزندپروری با رویکرد والدین آگاه با مشارکت دفتر مشاوره آرامش نیروی انتظامی با کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان همواره برگزار می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =