کد خبر: 330568
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
بازدید 158
نشست بررسی« نقش بازی در پرورش خلاقیت کودکان» در مجتمع فرهنگی هنری گرگان

مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری گرگان با موضوع « نقش بازی در پرورش خلاقیت کودکان» نشستی را با حضور والدین و فرزندان آنها برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، این نشست همزمان با نمایشگاه نوشت‌افزاری که در فروشگاه مجتمع گرگان برپا شده بود برگزار شد.

در این برنامه تعداد ۱۲۰ نفر از والدین و فرزندان آنها حضور داشتند و در خصوص نحوه تاثیرگذاری بازی در پرورش هوش و خلاقیت بچه‌ها بحث و گفتگو کردند.

سرپرست کانون پرورش فکری گلستان، در سخنانی کوتاه با بیان این که  بازی برای کودکان، مانند زندگی کردن است ، گفت: شخصیت بچه‌‎ها در سن پایین شکل می‌گیرد و ما بعنوان والدین نقش مهمی را شکل‌گیری شخصیت آنها داریم، بنابراین باید در این زمان وقت بیشتری برای آنها در نظر بگیریم.

الهه غیناقی ادامه داد: اگر امروز شاهد بعضی از رفتارهای نابه‌‎هنجار نوجوانان و کودکان در جامعه هستیم، بخشی از آن متاثر از رفتارهای والدین است که در کودکی برای آنها، وقت و زمان کافی در نظر نگرفته‌اند.

او ادامه داد: ایجاد فضایی برای کارگاه‌های بازی از جمله رباتیک، بازی‌های فکری، نجوم و... برای اعضای کانون پرورش فکری با ظرفیت مربیان کانون و همچنین تشکیل انجمن والدین و مربیان کانون می‌تواند در این زمینه تاثیرگزار باشد.

در پایان این برنامه، خانواده‌ها به‌همراه فرزندانشان ضمن حضور در کارگاه بازی، از نمایشگاه نوشت افزار ایرانی و اسلامی دیدن کرده و از  محصولات آن خریداری نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =