کد خبر: 330589
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱
بازدید 107
سومین جلسه هماهنگی هفته ملی کودک در کانون فارس برگزار شد

سومین جلسه هماهنگی هفته ملی کودک با حضور مدیر کل کانون فارس، کارشناسان و مربیان مسوول مراکز فرهنگی هنری شیراز، در اداره کل کانون فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، روز و هفته ملی کودک از مهمترین مناسبت‌هایی است که همه ساله در کشورهای مختلف به منظور توجه به حقوق کودکان و برنامه‌ریزی برای بهبود شرایط زندگی آنان برگزار می‌شود.

بنابراین، هفته ملی کودک فرصتی است تا جامعه به وجود و نیازهای کودکان توجه بیشتری داشته باشد و برنامه‌هایی برای مراقبت و حمایت از آنان انجام دهد.

بر این اساس با حضور علی ‌خواجه‌نژادیان مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، سومین جلسه هماهنگی این هفته در کانون فارس، با حضور کارشناسان و مربیان مسوول مراکز شیراز برگزار و برنامه های استانی و مرکزی مورد نقد و بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

فضاسازی مطلوب فضای بیرون و داخل مراکز فرهنگی هنری، اجرای نمایش عروسکی، برپایی جنگ شادی، اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی با تکیه بر مخاطب کودک و نوجوان مناطق کمتر برخوردار، اطلاع‌رسانی به مسوولان و تبلیغ هفته ملی کودک از جمله برنامه‌هایی بود که در این جلسه مورد گفتگو قرار گرفت.  

سومین جلسه هماهنگی هفته ملی کودک در کانون فارس برگزار شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان روزشمار هفته ملی کودک را نیز به این ترتیب اعلام کرده است: ۱۵ مهر: کودک، صلح، امنیت، محیط زیست، ۱۶ مهر: کودک، زندگی، سلامت، رشد، ۱۷ مهر: کودک، مشارکت، آگاهی، شکوفایی، ۱۸ مهر: کودک، خانواده، هویت، عدم تبعیض، ۱۹ مهر: کودک، اخلاق، تربیت، مصلحت، ۲۰ مهر: کودک، گذشته، حال، آینده و ۲۱ مهر: کودک، رفاه، بهزیستی، دسترسی برابر.

هفته ملی کودک از ۱۵ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و کودکان و نوجوانان سراسر کشور، مربیان و اولیای تربیتی، خانواده‌ها و فعالان حوزه کودک و نوجوان مخاطبان برنامه‌های این هفته هستند.

سومین جلسه هماهنگی هفته ملی کودک در کانون فارس برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =