قدر دانی مدیر کل کانون از معرفی کتاب‌های عاشورایی کانون در صداو سیمای استان و معرفی پویانمایی بچه زرنگ

طاهره حمیدی مدیر کل کانون خراسان جنوبی صبح امروز ۴ مهرماه ۱۴۰۲ با علیرضا آیینه دار مدیر کل صداو سیمای استان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ورابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، در این دیدار که در محل صدا و سیمای استان انجام شد، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان از همراهی مجموعه صداو سیمای استان در معرفی کتاب‌هایی با مضامین عاشورایی کانون در ایام اربعین قدردانی کرد و گفت: معرفی این کتاب‌ها برای عموم جامعه  و ترویج فرهنگ مطالعه کتاب در دستور کار قرار گرفت که شاهد همراهی خوب مجموعه صدا  سیمای استان در این خصوص بودیم.

وی در ادامه به معرفی پویانمایی سینمایی بچه زرنگ پرداخت و خواستار همکاری مجموعه صدا و سیمای استان در جهت معرفی این اثر سینمایی شد که از ۵ مهرماه همزمان در سینماهای استان نیز اکران خواهد شد.

در ادامه‌ی این دیدار آیینه دار مدیر کل صدا و سیمای ایتان نیز طی سخنانی تعلیم و تربیت را از مسایل مهم پیش روی خانواده ها دانست و گفت: دشمن با ابجاد فتنه های مختلف روی کودکان ونوجوانان کار می کند و با جنگ نرم تصمیم بر تغییر فرهنگ در جامعه ما دارد که هوشمندی دستگاههای فرهنگی را می طلبد.

وی افزود: دو مجموعه کانون و صدا و سیمای استان می توانند با انجام برنامه های مشترک با هدف ترویج فرهنگ دینی و اسلامی و ایرانی بخشی از این هجمه فرهنگی دشمن را دفع کنند.

آیینه دار با اشاره به پویانمایی سینمایی بچه زرنگ گفت: این اثر سینمایی منتقل کننده فرهنگ ایرانی است و ترویج و انتشار این نوع آثار وطیفه همگانی دستگاه‌های فرهنگی است.

وی در ادامه گفت: امید است با فضا سازی رسانه‌ای در معرفی این فیلم شاهد استقبال خوب کودکان و نوجوانان و خانوادهها ازاین فیلم باشیم..

آیینه دار در پایان از از ایجاد اتاق فکر برای رسیدن به اقدامات ارزشمند فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان اعلام آمادگی کرد و گفت: مسایل فرهنگی از اولین اولیت‌های مجموعه صداو سیما است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =