کد خبر: 330607
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
بازدید 1110
 «بچه زرنگ» به مدارس همدان می‌رود

پوستر بچه زرنگ با حمایت و همکاری معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان به مدارس همدان ارسال و تیزرها و پوستر تبلیغاتی آماده شده برای فضای مجازی در تمامی گروه‌های مدیران مدارس در برنامه شاد و اتوماسیون منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، صبح امروز جلسه‌ هماهنگی و برنامه‌ریزی در جهت تبلیغات گسترده برای اکران انیمیشن «بچه زرنگ» در مدارس سطح استان با حضور کارشناس روابط عمومی، کارشناس فرهنگی و مسئول سینما کانون همدان در دفتر معاون پرورشی و با حضور  مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان صورت گرفت.

مسئول سینما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در این دیدار گفت:  یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی هنری  که بصورت همزمان در کل کشور برگزار می‌شود اکران انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» است که از فردا پنجم مهر ماه در سالن‌های سینمایی کشور آغاز می‌شود. این انیمیشن در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده و محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و گروه هنر پویا است که نزدیک به 250 هنرمند در آن هنرنمایی کرده‌اند.

محمد حسین عرفی افزود: بچه زرنگ چیزی فراتر از یک انیمیشن بوده زیرا می‌خواهد یک قهرمان بومی را جایگزین قهرمانان ساختگی و پوچ خارجی کند و در این انیمیشن مسائل ملی و مذهبی و دفاع از محیط زیست به خوبی ترسیم شده است که برای کودکان و نوجوانان بسیار جذاب است.  

پوستر «بچه زرنگ» به مدارس همدان رسید

در این جلسه معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش قول همکاری برای معرفی و تبلیغات این انیمشین ایرانی را داد و  قرار شد پوستر، تیزرها و پوستر تبلیغاتی آماده شده برای فضای مجازی با حمایت معاون پرورشی در تمامی گروه‌های مدیران مدارس در برنامه شاد و اتوماسیون در اختیار مدیران مدارس گذاشته شود و کار تبلیغاتی گسترده‌ای صورت بگیرد. همچنین 250 پوستر بچه زرنگ برای نصب در مدارس ناحیه یک و دو شهرستان ملایر ارسال شد.

پوستر «بچه زرنگ» به مدارس همدان رسید

در ادامه نیز هماهنگی لازم برای پخش تیزر بچه زرنگ از تلویزیون شهری و نصب بنر در چهار نقطه پرتردد با سازمان زیباسازی شهرداری همدان و نیز اداره کل ارشاد انجام گرفت و قرار شد برنامه‌ریزی لازم برای نصب پوستر بچه زرنگ در تمامی اتوبوس‌های شهری انجام شود.

در ادامه هماهنگی لازم برای توزیع پوسترهای بچه زرنگ در سطح شرستان همدان، تیزر و پوستر به روابط عمومی‌های استانداری، فرمانداری و بنیاد حفظ آثار داده شد تا علاوه بر نصب در محل استانداری، فرمانداری و بنیاد به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =