اعضای نوجوان کانون پرورش فکری قروه در گزین « پرواز تا بینهایت» را اجرا کردند

به مناسبت هفته دفاع مقدس اعضای نوجوان کانون پرورش فکری قروه در گزین به معرفی شهید خلبان مهدی ذوقی از شهدای خلبان این شهرستان با عنوان پرواز تا بینهایت در قالب کلیپ پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، به مناسبت هفته دفاع مقدس اعضای نوجوان کانون پرورش فکری قروه در گزین به معرفی شهید خلبان «مهدی ذوقی» از شهدای خلبان این شهرستان با عنوان «پرواز تا بینهایت» در قالب کلیپ پرداختند.

مربی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان قروه در گزین در خصوص تولید این کلیپ گفت: « پرواز تا بینهایت» روایت داستانی زندگی خلبان شهید مهدی ذوقی از خلبانان تیز پرواز دفاع مقدس این شهرستان است.

 اعضای نوجوان کانون پرورش فکری قروه در گزین « پرواز تا بینهایت» را اجرا کردند

مریم نوشاد قباد ادامه داد: این کلیپ با هنرمندی اعضای نوجوان کانون قروه در گزین زیر نظر خودم به مناسبت هفته دفاع مقدس تهیه شده است.

وی افزود: این اثر برگزیده  ششمین جشنواره  هنری فانوس 1401 صدا و سیمای استان همدان در بخش فیلم کوتاه شد و لوح و جایزه جشنواره را به خود اختصاص داد.

نوشادقباد تصریح کرد: «پرواز تا بینهایت» روایت داستانی از زندگی و شهادت سرلشکر خلبان شهید « مهدی ذوقی » از شهدای دفاع مقدس شهرستان درگزین است که یکی از میادین شهر قروه مزین به تندیس و نام این شهید بزرگوار است. 

وی بیان کرد: این فیلم بر اساس  کتاب خلبان شجاع نوشته احمد صلاحی از محققان و نویسندگان شهرستان درگزین و انتشارات نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =