اعضای کودک و نوجوان کانون بستک با مولف کتاب فرشته های زمینی دیدار کردند

اعضای کانون پرورش فکری مرکز بستک به مناسبت هفته دفاع مقدس طی نشستی با مولف و نویسنده کتاب فرشته های زمینی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، زهرارحمانی مسئول کانون پرورش فکری مرکز بستک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: تشریح و بازگویی وقایع دوران جنگ تحمیلی و رشادت های رزمندگان و مردم ایران وظیفه ایست که باید بیشتر و بهتر بدان بپردازیم در همین راستا کانون بستک نشستی با حضور نویسنده و مولف کتاب فرشته های زمینی با اعضای کانون پرورش فکری  مرکز بستک در محل کانون برگزار کرد.

اعضای کودک و نوجوان کانون بستک با مولف کتاب فرشته های زمینی دیدار کردند

راحله حاجی نیا از مربیان کانون مرکز بستک پیرامون نقش حفظ روحیه و قدرت ایمان رزمندگان سخنانی بیان نمود و گفت :ما باید از رزمندگان و اسرا درس مقاومت یاد بگیریم تا شرایط سخت را به فرصتی برای موفقیت تبدیل کنیم.

در ادامه رشدیه عالیان مولف کتاب فرشته های زمینی به تشریح این کتاب پرداخت و گفت : فرشته های زمینی بهترین هدیه شهداست که الحمدالله با همکاری و استقبال خانواده شهدا این افتخار نصیبم شد

وی هدف از نگارش این کتاب را زنده نگه داشتن یاد و خاطرشهدای شهرستان بستک عنوان کرد و بیان داشت: شهادت زیباترین راه رسیدن به خداست وچه زیباست اگر این راه همراه با اعتقادات و دفاع از خاک میهن باشد.

در ادامه این نشست نویسنده کتاب به پرسش های اعضای حاضر در این نشست  پیرامون کتاب پاسخ داد و با آنها به گفتگو پرداخت.

لازم به ذکر است رشیدیه عالمیان دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته آموزش و بهسازی منابع انسانی است وی نویسنده و پژوهشگر مولف کتاب هایی چون داستان های کوتاه سنگ صبور، مجموعه اشعار تمنا، فرشته های زمینی و....است وی همچنین مقام های متعددی در جشنواره های کشوری در رشته های ادبی و عکس و ... در کارنامه خود دارد و کتاب فرشته های زمینی اولین تالیف پیرامون شهدای هشت سال دفاع مقدس است که به چاپ دوم نیز رسید.

اعضای کودک و نوجوان کانون بستک با مولف کتاب فرشته های زمینی دیدار کردند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =