اکران انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» در سینماهای قزوین

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین از اکران انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» در سینماهای قزوین از پنجم مهرماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در آستانه اکران عمومی انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ»، مدیرکل کانون استان قزوین از انجام هماهنگی لازم برای اطلاع رسانی و اکران انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» در سینماهای قزوین از پنجم مهرماه خبر داد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان «سیدعلی اکبر موسوی» با اشاره به این‌که رایزنی‌ها و اقدامات لازم برای آگاهی و بهره مندی مدارس و خانواده‌ها از اکران این اثر سینمایی در سطح استان انجام شده است، در نظر گرفتن بلیت نیم‌بها برای دانش‌آموزان مدارس را از جمله تسهیلات برای برخورداری بیشتر مخاطبان از این انیمیشن پرنشاط و آموزنده برشمرد که از پنجم مهرماه در سینما ارشاد و بهمن قزوین بر روی پرده می‌رود.

وی افزود:«بچه زرنگ» یک فیلم پویانمایی بلند ایرانی در ژانر ماجراجویی به کارگردانی مشترک بهنود نکویی، محمدجواد جنتی و هادی محمدیان است که در چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کرد و موفق به کسب یک سیمرغ بلورین ویژه هیئت داوران شد.

این فیلم محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و «گروه هنر پویا» است که با همت نزدیک به ۲۵۰ نفر از جوانان هنرمند ایران ساخته شده است و از پنجم مهر اکران می‌شود تا سالن‌های سینما، میزبان کودکان و خانواده‌هایشان باشند.

این فیلم به داستان زندگی پسربچه‌ای به نام محسن می پردازد که عاشق ابرقهرمان‌های فیلم‌هاست و همیشه تلاش می کند با وسایل ابرقهرمانی اش به هرکس و هر چیزی کمک کند او در یک اتفاق نادر، به جنگلی اسرارآمیز قدم می‌گذارد و با حیوانات منقرض شده ایران مواجه می‌شود، این آغاز یک ماجرای پیچیده برای نجات آخرین ببر ایرانی است. این پویانمایی یک پایان‌بندی‌مرتبط با علی بن موسی الرضا(ع) دارد که امضای شرکت سازنده آن محسوب می شود.

پخش انیمیشن «بچه زرنگ» را فیلمیران بر عهده دارد ، این فیلم به سرگروهی پردیس سینمایی کورش اکران می‌شود و حامد جعفری تهیه کننده آن است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =