کد خبر: 330665
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷
دیدار مدیر کل کانون خراسان جنوبی با فرماندار بیرجند

طاهره حمیدی مدیر کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی صبح امروز با «علی فاضلی فرد» فرماندار بیرجند دیدار و در خصوص برنامه‌های کانون گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، در این دیدار که صبح امروز ۵ مهرماه ۱۴۰۲ در محل فرمانداری شهرستان بیرجند انجام شد، مدیر کل کانون استان در خصوص مهمترین برنامه‌های کانون با فاضلی فرد گفت و گو کرد.

معرفی انمیشن بچه زرنگ و اکران آن همزمان با سراسر کشور در استان، آغاز به کار دبیرخانه جشنواره بین المللی قصه گویی در استان و دعوت قصه گویان استان جهت شرکت در این جشنواره از مهمترین محورهای این دیدار بود.

حمیدی در در بخش از مباحث خود در این دیدار اشاره‌ای به پروژه نیمه تمام مرکز شماره ۴ کانون در مهر شهر بیرجند داشت و خواستار مساعدت فرمانداری در خصوص تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل و بهره برداری این پروژه شد.

فرماندار بیرجند نیز در این دیدار از اقدامات کانون در حوزه کودک و نوجوان قدردانی کرد و گفت: اینگونه برنامه‌های هدفمند در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ایجاد روحیه امید، نشاط و شادابی و همچنینی انتقال مفاهیم فرهنگی و اسلامی مفید و اثر بخش است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =