پخش فیلم‌های کانونی در پارک بزرگ آزادشهر

به مناسبت هفته دفاع مقدس، فیلم‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و شهرداری منطقه ۴ یزد در پارک بزرگ آزادشهر، پخش شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد؛ یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین فعالیت‌های شصت‌گانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تولید و نمایش فیلم است، که همزمان با هفته دفاع مقدس، تعدادی از فیلم‌ها و انیمیشن‌ها، در پارک بزرگ آزادشهر به نمایش در آمد. فیلم کوتاه "کفش‌های من" کاری از مرکز فرهنگی، هنری شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان میبد، "انیمیشن کلاغ پَر" کاری از مرکز فرهنگی، هنری شماره ۴ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آزادشهر یزد، انیمیشن عروسکی "ربات و کشاور" به کارگردانی عبدالله علیمراد و نیز فیلم سینمایی "یدو" با موضوع جنگ تحمیلی، پخش شد و مورد استقبال خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان آزادشهری قرار گرفت.

 پخش فیلم‌های کانونی در پارک بزرگ آزادشهر

از دیگر برنامه‌ها، خوانندگی سیدمجید وزیری از خوانندگان جوان و خوش صدای یزدی و ارتباط تلفنی با محمدرضا کریمی صارمی معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور بود که وی پیرامون تولید و اکران فیلم‌های کودک و نوجوان، فیلم‌های پخش شده در این برنامه به ویژه فیلم سینمایی "یدو" برترین فیلم سی و نهمین جشنواره فجر که سیمرغ بلورین جشنواره را از آن خود کرده است، توضیحاتی داد و مردم استان یزد را به دیدن فیلم خوش ساخت "بچه زرنگ" از تولیدات جدید کانون پرورش فکری، که از ۵ مهر ۱۴۰۲ در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود، دعوت کرد. گفتنی است در این برنامه مصطفی زارع‌زاده معاون شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و سیده عالیه قوامی، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، حضور داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =