ویژه برنامه‌های مرکز آفرینش‌های ادبی در هفته دفاع مقدس

 مرکز آفرینش‌های ادبی با برنامه‌های متنوعی از جمله نمایش مکاتبات و نامه‌های هشت سال دفاع مقدس بخش مکاتبه‌ای، رونمایی کتاب و نقد رمان هفته دفاع مقدس را پشت سر گذاشت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی، سمیه سلامی‌راد با اعلام این خبر گفت: کارگاه‌های داستان مراکز مشهد طی یک برنامه فرایند محور رمان «نقل گیتی» را مطالعه و درباره آن گفتگو کردند.

جلسه نقد این رمان با همراهی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و با حضور نویسنده کتاب محمد خسروی‌راد و جشن امضای کتاب برگزار می‌شود. این رمان در هفته دفاع مقدس به اعضای ارشد و نوجوان کانون پرورش فکری اهدا شد و در کارگاه‌های ادبی مورد بررسی قرار گرفت و در روز پنجشنبه ۱۳ مهر در حوزه هنری مشهد نقد خواهد شد.

سلامی‌راد افزود: همچنین نشست رونمایی کتاب «مسئول پخش تمام کولرهای دنیا» با حضور فرزندان شهید برونسی و لیلا خیامی نویسنده کتاب در هفته دفاع مقدس رونمایی شد. این برنامه پنجشنبه ۶ مهر به منظور گرامیداشت یاد و خاطره فرماندهان شهید خراسان رضوی پیش‌بینی و با هدف ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی، به همت آفرینش‌های ادبی کانون خراسان رضوی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و انتشارات ضریح آفتاب برگزار شد.

کارشناس ادبی استان در پایان اعلام کرد: مرکز آفرینش‌های ادبی گنجینه‌ای از نامه‌های دهه ۶۰ استان خراسان رضوی بزرگ را به یادگار دارد که بخش عمده آن نامه‌های اعضا با محوریت دفاع مقدس است. به همین منظور تعدادی از این نامه‌ها در نمایشگاه موزه دفاع مقدس استان و در غرفه کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نمایش گذاشته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =