جلسه هم‌اندیشی مربیان‌مسوول و کارشناسان کانون فارس برگزار شد

جلسه هم‌اندیشی مربیان‌مسوول و کارشناسان کانون فارس با حضور مدیر کل استان به صورت حضوری، مجازی در شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس این نشست هم‌اندیشی با موضوع کارگاه‌های تخصصی و عمومی فصل پاییز، هفته ملی کودک، بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی و تعیین ساعت کار مربیان مراکز رقم خورد.  

علی خواجه‌نژادیان مدیر کل کانون فارس، در این جلسه بر مسوولیت کانون تأکید کرد و مربیان‌مسوول را به عنوان متوالیان فعالیت‌های حوزه فرهنگی کودکان، مسوول برنامه‌ریزی، پیگیری، تشکیل جلسه در فرمانداری‌ها و ارائه گزارش در هفته ملی کودک دانست.

مدیر کل کانون فارس از مربیان‌مسوول خواست ضمن هماهنگی با اداره‌های مرتبط سعی کنند با تشریح اهمیت و هدف هفته ملی، برنامه‌های هفته ملی کودک اولویت مسوولان شهر و اداره‌ها قرار گیرد.

خواجه‌نژادیان تبلیغات بیرون و داخل مراکز کانون را هم مهم برشمرد؛ ارتباط با رسانه‌ها، مصاحبه با خبرنگاران و اهتمام برای تبلیغات شهری انیمیشن «بچه زرنگ» از دیگر مواردی بود که مدیر کل کانون فارس به آن اشاره کرد. مژده دستوری معاون فرهنگی کانون فارس نیز در رابطه با جشنواره قصه‌گویی، کارگاه‌های فصل پاییز، برنامه‌ریزی حضور مربیان و کارکنان در مراکز و تشکیل کارگروه‌های مشورتی مراکز، با مربیان‌مسوول گفتگو کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =