کد خبر: 330789
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴
بازدید 159
تشکیل کارگروه قصه‌گویی در مرکز فرهنگی هنری مینودشت

مرکز فرهنگی هنری مینودشت، به‌منظور ترویج فرهنگی قصه‌گویی، اطلاع‌رسانی و مشارکت گسترده اعضا و خانواده‌ها، اقدام به تشکیل کارگروه قصه‌گویی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان و به گفته‌ی فائزه حسینی مربی مسوول مرکز، این کارگروه با حضور اعضا و خانواده‌های علاقمند  تشکیل و در گام نخست به تبیین شیوه نامه‌ی بیست و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی پرداخت.

اعضای این کارگروه علاوه بر مشارکت مستقیم در این جشنواره، به عنوان سفیران جشنواره انتخاب شده و قرار است در ترویج فرهنگ و هنر قصه‌گویی و نیز جذب علاقمندان به مشارکت در بخش‌های مختلف جشنواره یاریگر دبیرخانه‌ی جشنواره باشند ‌.

همچنین طی این نشست متن قصه‌ها با کمک مربیان انتخاب شده و شرکت‌کنندگان به سمت یادگیری  شیوه‌های قصه گویی هدایت و جلسات حضور در مرکز جهت تمرین و تسلط کامل به اجرای صحنه‌ای مشخص شدند.

از نقاط قوت این کارگروه حضور چند قصه‌گوی برگزیده‌ی سال‌های پیش و راه یافتگان به مرحله کشوری و بین‌المللی ( در بخش اعضا و مربیان ) در این مجموعه می‌باشد که می‌تواند  جهت ارتقا نگرش و تسهیل در آشنایی قصه‌گویان جدید با هنر قصه‌گویی و بالا بردن سطح حضورشان در جشنواره باشد.

در پایان ، تشکیل گروه مجازی با هدف ارتباط موثر با قصه‌گویان و استفاده‌ی بهینه از زمان محدود آنها که اکثریت آنها دانش‌آموزان مدارس هستند و طی هفته شرایط حضور مستمر در مرکز را ندارند از نتایج مثبت  نشست امروز بود.

تشکیل کارگروه قصه‌گویی در مرکز فرهنگی هنری مینودشت

تشکیل کارگروه قصه‌گویی در مرکز فرهنگی هنری مینودشت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =