کد خبر: 330797
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹
بازدید 159
جلسه هماهنگی هفته ملی کودک درآموزش و پرورش لرستان برگزارشد

محمد جواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان طی جلسه ای با رضاعزتی مدیرکل آموزش و پرورش استان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ محمد جواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان با رضاعزتی مدیرکل آموزش و پرورش استان و معاونین دیدار و در خصوص، هفته ملی کودک، طرح کانون مدرسه و پخش فیلم بچه زرنگ به بحث و گفت وگو پرداختند. 
این جلسه با حضور مدیر کل، معاونین آموزش و پرورش استان، رییس دانشگاه فرهنگیان، رییس نوسازی مدارس و جمعی از کارشناسان در سالن کنفرانس اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان در خرم آباد برگزار شد.
در ابتدای این نشست صمیمی محمد جواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان گزارش از عملکرد کانون پرورش فکری و کانون زبان را در نیم سال 1402 ارائه داد .
وی به در پیش بودن هفته ملی کودک اشاره کرد و گفت: برنامه های هفته ملی کودک با شعار«کودکی بهتر، زندگی بهتر» ۱۵ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۲ برگزارمی شود و برنامه ها به گونه ای طراحی شده اند که دانش آموزان در جشن ها و فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی مراکزکانون حضور داشته باشند.

جلسه هماهنگی هفته ملی کودک درآموزش و پرورش لرستان برگزارشد


محمدی اضافه کرد: پیش بینی شده است تا در این هفته مربیان کانون درمدارس حضور پیدا کنند و با همکاری معلمان برنامه های مختلفی را برای دانش آموزان برگزار خواهند کرد. 
 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان بیان داشت: یکی از مهم‌ترین رویدادها که بصورت همزمان در کل کشور در حال برگزاری است اکران انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» است که در خرم آباد و بروجرد به نمایش در می آید وطبق جلساتی که با تهیه کننده فیلم و مسئولان سینما برگزار شد، باهماهنگی کانون، دانش آموزان می توانند به صورت نیم بها این فیلم را تماشا کنند. این انیمیشن در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده است و محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و گروه هنر پویا است.
در ادامه رضا عزتی مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز ضمن تقدیراز مدیرکل کانون گفت: هفته ملی کودک فرصت خوبی است تا دانش آموزان در فعالیت های فرهنگی هنری که در مراکز کانون اجرا می شود شرکت کنند
عزتی در خصوص طرح کانون مدرسه نیز عنوان داشت: طرح خوبی است و در کنار آموزش های مدارس می تواند نقش بسزایی در تربیت قشرآینده ساز جامعه اسلامی ایران داشته باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن ابراز خرسندی از پخش فیلم بچه زرنگ درلرستان تصریح کرد: کودکان ونوجوانان از شخصیت های این فیلم الگو پذیری می کنند و قهرمان بومی را جایگزین قهرمانان پوشالی و خالی از هویت آثار خارجی خواهند کرد.
در پایان این جلسه معاونین آموزش و پرورش و دبیر هفته ملی کودک نکته نظرات خود را در خصوص برنامه ها و تعامل بیشتر بین مراکز و مدارس مطرح کردند.

جلسه هماهنگی هفته ملی کودک درآموزش و پرورش لرستان برگزارشد

جلسه هماهنگی هفته ملی کودک درآموزش و پرورش لرستان برگزارشد


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =