توسعه فعالیت‌های حوزه‌ی کودک و نوجوان با مشارکت شهرداری گرگان

در نشست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان با شهردار گرگان بر همکاری و مشارکت دوجانبه فعالیت‌های حوزه کودک و نوجوان تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، الهه غیناقی،  در این دیدار که با همراهی سیداحسان مسلمی، مسوول روابط عمومی و سیدجواد حسینی مسوول حراست همراه بود، ضمن معرفی کانون و فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی بر لزوم هم‌افزایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های متقابل تاکید کرد.

سرپرست کانون گلستان نسب با بیان اینکه کانون پرورش فکری شهرستان گرگان دارای ۳ مرکز فرهنگی هنری ثابت،۳ کتاب‌خانه سیار روستایی و شهری، یک مرکز فراگیر و یک کتاب‌خانه پستی می باشد، اظهار داشت: این دستگاه فرهنگی با هدف کشف استعداد و تقویت مهارت‌های کودکان ونوجوانانبر اساس فعالیت های کتاب محور تلاش می نماید تا نسل آینده ساز را با مهارت‌های زندگی آشنا سازد.

این مدیر فرهنگی در ادامه با بیان اینکه این آمادگی وجود دارد که با حمایت شهرداری، طرح‌ها و فعالیت‌های خلاقانه در سطح وسیعی گسترش یابد، اظهار داشت: به جهت توسعه خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان، ضمن تشریح کامل محورهای همکاری، خواستار حمایت و همراهی شهردار گرگان و اعضای شورای شهر از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستیم.

همکاری در برگزاری برنامه‌های هفته ملی کودک، حضور رسمی کانون در جلسات و برنامه ریزی‌های شهر دوستدار کودک، اجرای برنامه‌های مشترک در قالب جشنواره‌، مسابقه و برنامه‌های میدانی و همکاری بیشتر سازمان فرهنگی ورزشی با کانون از جمله پیشنهادات سرپرست کانون برای همکاری دوطرفه بود.

در ادامه‌ی این نشست محمدرضا سیدالنگی، شهردار گرگان با اشاره به نقش مهم کانون در شکوفایی و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان گفت: خدمات کانون پرورش فکری برای نسل امروز و آینده جامعه بسیار درخشان است.

وی گفت: همکاری کانون و شهرداری می‌تواند به توسعه فعالیت‌های حوزه‌ی کودک و نوجوان که ریشه در تقویت انگیزه‌ی عمومی و مهارت‌های فردی و اجتماعی مخاطبان در مدت زمان طولانی دارد بیانجامد.

وی با استقبال از پیشنهادات سازنده‌ی سرپرست کانون، تعاملات با سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری را ضروری دانست و گفت:با هماهنگی بیشتر دو دستگاه می‌توانیم به اهداف مشترک به خوبی نائل آییم.

توسعه فعالیت‌های حوزه‌ی کودک و نوجوان با مشارکت شهرداری گرگان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =