کد خبر: 330853
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
بازدید 217
حضور سرپرست کانون گلستان در نشست وحدت شهرداری گرگان

سرپرست کانون گلستان با حضور در شهرداری گرگان در نشست وحدت که با حضور کارکنان شیعه و اهل تسنن این سازمان و با حضور شهردار گرگان برگزار شده بود، شرکت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، این نشست به میزبانی شهرداری گرگان و با حضور جمعی از کارکنان این سازمان برگزار شد.

الهه غیناقی، سرپرست کانون گلستان در این نشست گفت: هفته وحدت، نشانگر عزت و سربلندی مسلمانان و مروجین اسلام در جهان است، هفته‌ای که به تدبیر رهبر کبیر انقلاب، هفته‌ وحدت نامگذاری شده است.

حضور سرپرست کانون گلستان در نشست وحدت شهرداری گرگان

وی ادامه داد: یکپارچگی و همگرایی، جلوگیری از تفرقه افکنی ، وحدت و یکرنگی در سایه امامت و ولایت، از پیام‌های مهم هفته وحدت در میان مسلمانان اهل تسنن و تشیع می باشد.

 سید محمدرضا سیدالنگی شهردار گرگان، با تبریک ایام هفته وحدت و میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) گفت: دشمنان دنبال نفاق و تفرقه و ایجاد ناامیدی بین مسلمانان هستند.

وی با اشاره به اینکه استان گلستان رنگین کمان وحدت شیعه و سنی است خاطرنشان کرد: گرگان رنگین کمان اقوام و شهر دارالمومنین است که در سایه دین مبین اسلام و پیامبر مهربانی ها،اهل تشییع و تسنن باهم برادرانه و خواهرانه زندگی می کنند.

سیدالنگی افزود: ما مسلمانان همه یکصدا و با  اراده و عزمی جدی دور هم جمع می‌شویم و مشکلات را رفع می کنیم تا بگویم دشمن هیچ غلطی در راستای تفرقه افکنی بین مسلمانان نمی تواند بکند.

در پایان این نشست از کارکنان این سازمان توسط سرپرست کانون و شهردار گرگان، تقدیر شد.

حضور سرپرست کانون گلستان در نشست وحدت شهرداری گرگان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =