پیام تبریک معاون فرهنگی به مناسبت درخشش تیم رباتیک کانون یزد

فرهاد فلاح، معاون فرهنگی کانون در پیامی درخشش اعضای تیم رباتیک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد را در دهمین جشنواره کشوری ربات‌های آموزشی آریاناکاپ، تبریک گفت.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در متن این پیام آمده است:

اعضای محترم تیم رباتیک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، برنده کسی است که با زیبایی امید، آینده را بیاراید و با ذهن و انگشتان هنرمند، روشنای علم باشد. اعضای فرهیخته کانون با دست‌های مهربان، عزم راسخ و ذهن خلاق، حدیث افتخار را سرودید و نام‌آور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد شدید. مفتخریم به وجود ارزشمندتان و اینک موفقیت شما را در کسب رتبه های برتر در دهمین جشنواره کشوری ربات‌های آموزشی آریانا کاپ را تبریک می گوییم. پیشرو بودن کانون پرورش فکری در عرصه علم و فن آوری از دغدغه‌ها و برنامه‌های جدی ماست و موفقیت شما نویدبخش آینده‌ای روشن در این عرصه است. توفیق شما را در کسب درجات عالی تر از خداوند سبحان خواستاریم.

پیام تبریک معاون فرهنگی به مناسبت درخشش اعضای رباتیک کانون یزد

مراسم اختتامیه دهمین دوره مسابقات آریانا کاپ جمعه ۳۱ شهریور در شیراز برگزار شد و اعضای  تیم رباتیک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در لیگ‌های ربات جنگجو، نمایش آزاد، ربات بسکتبالیست، رالی سرعت وربات‌های کارخانه‌ای موفق به کسب عنوانین مختلف شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =