کد خبر: 330958
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
پیام استاندار مازندران به مناسبت هفته ملی کودک

سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران در پیامی؛ هفته ملی کودک را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، ۱۵ تا ۲۱ مهرماه هفته ملی کودک با شعار: کودکی بهتر، زندگی بهتر است. به همین منظور، استاندار مازندران در پیامی ضمن گرامی‌داشت این هفته و روز جهانی کودک  پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کودکان و نوجوانان می‌توانند جهانی آرام و سرشار از مهربانی بسازند. کودکان و نوجوانان می‌توانند لبخند را بیشتر از هر چیزی در جهان گسترش دهند و اگر مزین به معنویت باشند، بی‌شک در این مسیر موفق‌تر از همیشه خواهند بود؛ معنویتی که ریشه در باورهای دینی و انسانی دارد.

هفته‌ی ملی کودک فرصت مناسبی‌ست تا دقیق‌تر به این حوزه بنگریم و با مداقه و تحلیل، دریافت درستی از زیست و زندگی کودکان و نوجوانان سرزمین خود داشته باشیم. هفته‌ای که به ما یادآوری می‌کند کودکان؛ نیاز به فضایی مناسب برای رشد و ترقی دارند تا ایران اسلامی در آینده‌ای نزدیک بیش از پیش در مسیر توسعه گام بردارد.

هفته‌ی ملی کودک به ما یادآور می‌شود تا برای ایجاد جهانی روشن، تلاش کنیم تا فرزندان‌مان در صلح و آرامش و امنیت بزرگ و بالنده شوند.  

فعالان و تلاش‌گران عرصه‌ی کودک در دستگاه‌های گوناگون استان، سفیران روشن علمی، فرهنگی وهنری هستند و در انتقال اندیشه اسلامی و باورهای دینی به نسل آینده نقش مهمی دارند. بزرگوارانی که مجاهدت آنها ارزشمند است و تلاش،کوشش و آموزش آنان تاثیر مهمی در  تقویت معنویت و اخلاق کودکان دارد.  

از خداوند متعال یاری می‌طلبیم تا در مسیر پیش‌رو و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و نشر منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیش از پیش توفیق، رفیق راه‌مان باشد و در سایه‌ی الطاف باری تعالی، کودکانی پویا، مومن، عزتمند و شاد را پرورش دهیم.

سیدمحمود حسینی پور / استاندار مازندران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =