جلسه انجمن قصه گویی با موضوع "فن بیان در قصه گویی"

جلسه انجمن قصه گویی با موضوع "فن بیان در قصه گویی" با حضور و مشارکت اعضا نوجوان و علاقمند به قصه گویی در مرکز فرهنگی هنری ماهنشان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ به نقل از فاطمه نظری مسئول انجمن قصه گویی کانون استان زنجان در گزارشی ابراز داشت: جلسه انجمن قصه گویی با موضوع "فن بیان در قصه گویی" با حضور و مشارکت اعضا نوجوان و علاقمند به قصه گویی در مرکز فرهنگی هنری ماهنشان  برگزار شد.

در این جلسه فاطمه ملکی دبیر آموزش و پرورش و مدرس فن بیان  به عنوان مدرس نشست در خصوص "فن بیان در قصه گویی" مطالبی را ارائه کردند ملکی از تجربیات اجرای خود در جشنواره‌ها و اجراهای مختلف برای اعضا مطالبی را بیان نمودند یکی از روش‌های کاربردی برای آموزش فن‌بیان قصه‌گویی است یعنی کودک یا نوجوانی که بتواند یک قصه‌گوی خوب باشد نصف راه را در فن بیان رفته است ملکی از اعضا خواستند اگر میخواهند بیان خوبی در قصه گویی داشته باشند این نکات را  باید رعایت نمایند:

  • بازی‌ها می‌تواند در فن بیان تاثیر داشته باشد مثل گزارشگری، داستان‌سازی
  • شرکت در در مسابقات و جشنواره‌های مختلف قصه‌گویی
  • جلوی آینه با لحن‌های مختلف داستان خوانی بکنید
  • تمرین در خصوص لحن و رسایی صدا/ زبان بدن

سپس جلسه به صورت پرسش و پاسخ ادامه پیدا کرد اعضا سوالات خود را در خصوص قصه و قصه‌گویی مطرح کردند و پاسخ‌های خود را دریافت نمودند.

لازم به ذکر است انجمن قصه‌گویی استان زنجان هر ماه جلسات قصه‌گویی را در یکی از مراکز استان با هدف بهره‌مندی همه نوجوانان و علاقمندان برگزار می‌کند.

 این جلسه انجمن قصه گویی با مشارکت و همراهی سازنده ی همکاران مرکز  فرهنگی هنری ماهنشان زنجان  برگزار شد.

جلسه انجمن قصه گویی با موضوع "فن بیان در قصه گویی"

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =