به میزبانی کانون پرورش فکری استان ایلام؛

پنجمین جلسه شورای تعلیم و تربیت استان با حضور مدیران کل حوزه آموزش و پرورش استان برگزار شد

پنجمین جلسه شورای تعلیم وتربیت آموزش و پرورش استان ایلام با حضور مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان به میزبانی کانون استان ایلام در دفتر مدیرکل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام، پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیران کل حوزه آموزش و پرورش با حضور فاطمه رستگار مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، علی درویشی مدیر کل آموزش و پرورش و جلال حمره مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و معاون دانشگاه فرهنگیان به میزبانی کانون استان ایلام در دفتر مدیرکل کانون استان برگزار شد.

در این نشست باهدف تعامل مشترک و هم افزایی اداری و بهره‌مندی از توانمندی‌های دستگاهی متولی تعلیم و تربیت استان با محوریت برگزاری بیست و پنجمین دوره جشنواره بین المللی قصه گویی، برگزاری دومین جشنواره فرهنگی، ادبی، هنری و پژوهشی، برگزاری هفته ملی کودک و مباحثی دیگر برگزار شد.

  در این جلسه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ایلام به عنوان مهمان حضور داشت.

برگزاری جلسات شورای هماهنگی مدیران کل حوزه آموزش و پرورش به طور منظم و به میزبانی ادارات عضو برگزار می شود و مباحث مختلف اداری، آموزشی و پرورشی و مسائل جاری دستگاه های یادشده مورد بحث و بررسی و تحلیل قرار می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =