کد خبر: 331282
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
بازدید 130
حضور مربیان متخصص کانون استان تهران در نمایشگاه روستاآباد

مربیان متخصص کانون استان تهران در نمایشگاه روستاآباد با غرفه‌ی عروسک‌سازی کانون پرورش فکری میزبان کودکان و نوجوانان هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران، مربیان منتخب کانون استان تهران  با حضور در غرفه  عروسک‌سازی در نمایشگاه روستاآباد و با معرفی فعالیت‌های کانون پذیرای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها هستند.

مربیان  «منیژه حاتمیان»، «عذرا امامی»، «لیلا مکانی»، «فاطمه گلچین»، «سمیه خراسان فردی»، «رویا خاکپور» و «طاهره بشیر» در این غرفه باهدف ایجاد مهارت، پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان و آشنایی آنها با ساخت عروسک با استفاده از مواد دورریختنی و وسایل ساده‌ای چون چسب، قیچی، پارچه و مقوا روزانه به ۵۰۰ کودک و نوجوان عروسک سازی آموزش می دهند.

درعین‌حال، یکی از رسالت‌های اصلی کانون پرورش فکری ایجاد مهارت و پرورش خلاقیت کودکان و نوجوانان بوده و عروسک‌سازی نیز فرصتی برای پرورش و شکوفایی تفکر و خلاقیت در کودکان و نوجوانان است. در واقع در این فعالیت کودکان می‌آموزند که چگونه می‌توان با استفاده از وسایل بسیار ساده و مواد دورریختنی عروسک‌های زیبا تولید کرد. بچه ها بعد از آموزش می‌توانند عروسک ها را به یادگار با خود ببرند.

کانون پرورش فکری در این نمایشگاه با سه بخش فروش محصولات فرهنگی و کتاب، اجرای نمایش تریلی سیار و غرفه آموزش ساخت عروسک‌های بومی و سنتی مشغول ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان است.

نمایشگاه روستا آباد از روز ۱۲ تا ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰:۳۰ در مصلای تهران میزبان مراجعه‌کنندگان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =