اجرای برنامه های شاد فرهنگی در مراکز کانون، مدارس و کودکستان ها

مربیان کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان با حضور درمدارس و کودکستان ها ویژه برنامه روز جهانی کودک را برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک مربیان کانون پرورش فکری ویژه برنامه های شاد فرهنگی را در مدارس و کودکستان ها اجرا کردند.

کانون فرهنگی هنری مرکز فین

این مرکز با مشارکت آموزش و پرورش شهر فین به اجرای مسابقه، استعداد یابی و نور افشانی پرداخت. همچنین مربیان مرکز همراه با عروسک دست سازه خود با حضور در مدرسه پسرانه بلال و مهد و پیش دبستانی حدیث و آموزشگاه دخترانه مولوی به قصه گویی، بازی و سرگرمی با کودکان پرداختند.

اجرای برنامه های شاد فرهنگی در مدارس و کودکستان ها

کانون فرهنگی هنری مرکز ابوموسی

ویژه برنامه روز هفته ملی کودک همزمان با روزجهانی کودک با حضور ۹۰ نفر از کودکستان روشنا و پیش دبستانی یاس در سالن سینما کودک ابوموسی برگزار گردید.
قصه گویی، پخش انیمیشن،مسابقه اجرای سرود از جمله فعالیت های انجام شده در این ویژه برنامه بود

اجرای برنامه های شاد فرهنگی در مدارس و کودکستان ها

کانون فرهنگی هنری میناب

ویژه برنامه ی روز جهانی  کودک با شعار کودکی بهتر،زندگی بهتر در کانون پرورش فکری میناب با حضور ۲۰۰نفر از دانش آموزان برگزار شد.

مرضیه فیروزی مربی مسئول کانون پرورش فکری میناب، ضمن عرض تبریک فرارسیدن هفته ملی کودک،اظهار داشت: کانون، متعلق به کودکان و نوجوانان است و آنها می‌توانند از ظرفیت‌های کانون  بهره‌مند شوند، این به این معنا نیست که تنها کانون پرورش فکری به این قشر از جامعه توجه دارد بلکه لازم است هر یک از دستگاه‌ها به سهم خود در رشد و بالندگی این شکوفه‌های زندگی کوشا باشند.

مرضیه فیروزی  با دعوت از کودکان و نوجوانان حاضر برای عضویت رایگان در مراکز فرهنگی‌هنری کانون گفت: مربیان متخصص این مجموعه تلاش خواهند کرد که شما با دستان توان‌مندتان در قالب فعالیت‌های فرهنگی‌، هنری، ادبی، علمی و اسلامی، مهارت‌های زندگی را تمرین کرده و در آینده به عنوان جوانان هنرمند و با استعدادی نقش‌آفرین باشید.

برگزاری جنگ شادی،قصه گویی ،شعر خوانی،اجرای مسابقه،پخش انیمیشن برنامه های اجرا شده در این ویژه برنامه بود.

اجرای برنامه های شاد فرهنگی در مدارس و کودکستان ها

کانون فرهنگی هنری بستک

همزمان با ۱۶ مهرماه روز جهانی کودک ویژه برنامه روز خوب دوستی ویژه کودکان مهد قرآن نورالهدی برگزار شد. در این برنامه مربیان کانون با حضور در مهد قرآن نور الهدی ضمن تبریک هفته ملی کودک فعالیت های شاد چون قصه گویی ، بازی و مسابقه و شعر خوانی  اجرا کردند و در آخر با اهدای مداد و پخش آهنگ های شاد،  یک روز زیبا و به یاد ماندنی برای کودکان به وجود آورد گفتنی است تعداد ۹۴ کودک در این مهد حضور داشتند.

همچنین برگزاری ویژه برنامه آرزوی من در سومین روز از هفته ملی کودک ویژه برنامه آرزوی من  برای کودکان مهد یاسین در شهرستان بستک برگزار گردید . این برنامه با حضور ۵۶ نفر کودک برگزار شد مربیان ضمن تبریک هفته ملی کودک فعالیت های شاد و جذاب چون بازی با بادکنک های رنگی ، قصه کی بود؟ کی بود  عمو زنجیر باف ومسابقه اجرا کردند حضور عروسک دستکشی تی تی در بین کودکان و شعر خوانی عروسک تی تی برای کودکان از برنامه جذاب این برنامه بود که شادی را به کودکان هدیه می داد در آخر بچه ها از  آرزوهای کوچک خود صحبت کردند و با اهدای مداد از آنها تقدیر شد.

اجرای برنامه های شاد فرهنگی در مراکز کانون، مدارس و کودکستان ها

کانون فرهنگی هنری مرکز هرمز

روز یکشنبه ۱۶ مهرماه جنگ شادی در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی جزیره هرمز برای کودکان پیش دبستانی برگزار شد.

زهراگلذاری هرمزی مسئول کانون هرمز گفت: در روز یکشنبه مورخ ۱۶ مهرماه جنگ شادی به مناسبت روز جهانی کودک درمحل سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی جزیره هرمز ارشاد برای  کودکان پیش دبستانی فرزانگان با همکاری کتابخانه ملاصدراو با حضور برخی از مسئولین ادارات برگزار شد.

 نمایش عروسکی، شعرخوانی، نمایش فیلم و اهدا هدیه از جمله برنامه های اجرا شده در این ویزه برنامه بود.

گفتنی است، همچنین برنامه ای در مدرسه پروین اعتصامی توسط کانون پرورش فکری درتاریخ ۱۶مهر در صبحگاه مدرسه با حضور حدود ۲۰۰ نفر از دانش آموزان برگزار شد.

مرکز فرهنگی هنری شماره دو بندرعباس

ویژه برنامه ی روز جهانی  کودک با شعار کودکی بهتر،زندگی بهتر با حضور ۲۰۰نفر از دانش آموزان دختر دبستان شاهد برگزار شد.  مربی مسئول مرکز شماره دو بندرعباس  با دعوت از کودکان حاضر برای عضویت رایگان در مرکز فرهنگی‌هنری کانون اقدام به ثبت نام ۶۶نفر از دانش آموزان داوطلب نمود.

برگزاری جنگ شادی،مسابقه ، قصه‌گویی ، اجرای نمایش آدم کوچولوی گرسنه،مهارت ورزی از جمله برنامه‌هایی بود که با استقبال پرشور کودکان همراه شد.

اجرای برنامه های شاد فرهنگی در مراکز کانون، مدارس و کودکستان ها

مرکز فرهنگی هنری شهرستان حاجی آباد

این مرکز در تاریخ هفدهم و هجدهم مهرماه میزبان فرشته های کوچک شهرستان بود.

حضور گرم صد غنچه به همراه پنجاه نفر از اولیا به این مرکز رنگ و بوی زندگی بخشیده بود. برنامه هایی چون قصه گویی،  معرفی کانون،  نقاشی،  بازی و سرگرمی،  مسابقه و ... از جمله فعالیت ها  بود.

مرکز فرهنگی هنری شماره یک بندرعباس

دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدایی همزمان با ۱۶ مهر روز جهانی کودک میهمان مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شدند.

 در اولین روز از هفته ملی کودک میزبان دانش آموزان پایه چهارم مدرسه دخترانه شهدا بودند. مرکز فرهنگی و هنری در روز ۱۵ مهر با اجرای برنامه های شاد این روز را جشن گرفته و لحظات شادی را برای اعضا رقم زدند.برنامه های اجرا شده شامل قصه گویی،انیمیشن،مسابقه،کاردستی و...بود. در کارگاه کاردستی اعضا کیف پول نمدی را آموزش دیدند و آن را به عنوان هدیه با خود به مدرسه بردند.

در این جشن، عروسک کلاغ خنزرپنزری از ابتدای جشن همراه بچه ها بود و کتاب کلاغ خنزرپنزری را برای اعضا معرفی کرد. 

اجرای برنامه های شاد فرهنگی در مراکز کانون، مدارس و کودکستان ها

مرکز فرهنگی هنری شماره ۴ بندرعباس

جشن هفته ملی کودک  در دو سانس با حضور ۱۰۰ نفر از دختران دانش آموزان مدرسه شکوفه های ایران  در مرکز شماره ۴ بندرعباس برگزار شد.

این ویژه برنامه  با گریم صورت کودکان توسط مربیان ، اعضا ارشد  و معلمان مدرسه شکوفه ایران انجام شد .

بعد از گریم صورت کودکان با هیاهو و شادی در صندلی های  سالن مرکز جای گرفتند، وجشن، با کلام وحی آغاز شد و پس از آن کودکان به احترام سرود ملی ایستادند و در ادامه با سرود کانون دست زدند و همخوانی کردند.

 در ادامه مسئول مرکز ضمن خیرمقدم و خوشامد گویی و تبریک هفته ملی کودک به  کودکان  به معرفی فعالیت های کانون پرداخت.

در بخش دوم  برنامه هفته ملی کودک  برنامه به اجرای آناهیتا محلفی عضو پرورش یافته مرکز شماره ۴ و شخصیت محبوب کودکان استان اختصاص داشت که در این بخش بچه‌ها لحظه‌های شادی را با نمایش عروسکی، موسیقی و تئاتر و بازی و سرگرمی  تجربه کردند.

معرفی کتاب و قصه‌گویی مربیان، قسمت‌های دیگری بود که برای کودکان اجرا شد و در پایان، مهمانان کودک کانون، با عروسک زرافه شخصیت پوستر هفته ملی کودک عکس یادگاری گرفتن و هنگام خروج از سالن کتاب هدیه گرفتند و با خاطره‌ای خوش به خانه رفتند.

اجرای برنامه های شاد فرهنگی در مراکز کانون، مدارس و کودکستان ها

مرکز فرهنگی هنری سیریک

به مناسبت هفته کودک ویژه برنامه گردهمایی کودکان شهرستان سیریک با حضور پرشور کودکان و خانواده ها در ساحل سیریک برگزار شد .

 برنامه گردهمایی کودکان با برگزاری برنامه های متنوع پرواز بادبادک ها. ایستگاه نقاشی ، با حضور گروه هنری زنگ شادی با اجرای فعالیت های متنوع  نمایش ، شعرخوانی ، بازی و مسابقه کودکان و مادران در محل پارک ساحلی شهر بندر با هدف ایجاد شادی و نشاط و گرامی داشت هفته ملی کودک  با مشارکت کانون پرورش فکری ، فرمانداری ، شهرداری و پیش دبستانی های مرکز شهر برگزار شد. 

اجرای برنامه های شاد فرهنگی در مراکز کانون، مدارس و کودکستان ها

مرکز فرهنگی هنری قشم

جزیره قشم به مناسبت هفته ملی کودک، شاهد ویژه برنامه‌های کتاب محور برای کودکان و نوجوانان بود.

طیبه ثمن، مربی کانون پرورش فکری مرکز قشم از برگزاری افتتاحیه هفته ملی کودک، نمایشگاه دستاوردها و بازدید مدارس، برگزاری بازدید ویژه دانش آموزان ناتوان ذهنی و جسمی و تجربه یک روز شیرین در کنار آن‌ها، نمایش فیلم شاد و کلیپ های متناسب این هفته، اجرای مسابقه هیجان انگیز، برگزاری نقاشی گروهی، قصه گویی و کتابخوانی، معرفی کانون و هفته ملی کودک و تبیین حقوق کودکان را از جمله برنامه های این هفته اعلام کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =