دیدار کودکان و مربیان کانون با امام جمعه گمیشان

به مناسبت هفته ملی کودک، کودکان و مربیان کانون پرورش فکری گمیشان با نائب امام جمعه این شهر دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، به مناسبت هفته ملی کودک در سومین روز از این ایام که با عنوان «کودک، مشارکت، آگاهی، شکوفایی» نام داشت، بیش از ۴۰ دانش آموز دختر باحضور در کانون پرورش فکری گمیشان، پای صحبت های صمیمی نائب امام جمعه گمیش تپه نشستند.

آخوندشافعی ضمن تبریک هفته ملی کودک و تقدیر از تلاش های کانون پرورش فکری در جهت پرورش و بالندگی فکری کودکان و نوجوانان، به مسئله ی علم و ادب و احترام به والدین تاکید فراوان نمودند.

ایشان توطئه های دشمن برای فریب کودکان و نوجوانان در جهت ترویج بی حجابی با ابزار فضای مجازی را متذکر شدند و توصیه نمودند تا در استفاده از  شبکه های  فضای مجازی، حساسیت و دقت لازم را داشته باشند.

آخوند شافعی کودکان را آینده سازان این مرز و بوم دانستند و توجه و اهمیت دادن به آنها را برای آحاد جامعه واجب و ضروری دانستند.

در ادامه مربی مسئول کانون گمیشان، ضمن تبریک هفته ملی کودک به معرفی کانون و فعالیت های کتاب محور و برنامه های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی  پرداختند.

همچنین رئیس اداره بهزیستی نیز ضمن تبریک هفته ملی کودک، به موضوع باور به توانایی ها و استعدادهای درونی خود و شناخت نقاط قوت و ضعف خود را لازمه رشد و پیشرفت دانستند و در این مسیر داشتن برنامه با هدف را برای آینده ضروری یاد کردند.

در این دیدار پرسش و پاسخ، بازی، سرگرمی های علمی و شعر خوانی توسط اعضا انجام شد و به رسم یادبود هدایایی از سوی اداره بهزیستی به دختران اهدا گردید.

این برنامه با همکاری اداره بهزیستی و دفتر امام جمعه گمیش تپه برگزار شد.

دیدار کودکان و مربیان کانون با امام جمعه گمیشان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =