کد خبر: 331565
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶
بازدید 1230
نقاشی‌های پر مهر کودکان مینودشتی به یادگار بر روی ماشین پلیس ثبت شد

به مناسب هفته ملی کودک به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، هنرمندان کودک شهرستان مینودشت هنرمندانه بر روی ماشین های پلیس با شور، نشاط، شادی و مهر نقاشی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، هفته ی ملی کودک در مرکز فرهنگی هنری مینودشت با جشن متمرکز شهرستانی با عنوان "کودکی بهتر، زندگی بهتر " به اوج خود رسید و به مناسبت این هفته در  یکی از کارگاههای زیبا و مهم جشن متمرکز که در حاشیه ی پارک اجراشد نقاشی روی ماشین پلیس راهنمایی و رانندگی بود که کودکان شش ساله  را به اوج لذت و شادمانی رسانید تا خاطره ی نقاشی باانگشتان کوچکشان بر روی بدنه‌ی این ماشین تاابد درخاطرشان نقش ببندد.

نقاشی‌های پر مهر کودکان مینودشتی به یادگار بر روی ماشین پلیس ثبت شد

پارک شهرداری مینودشت در این جشن میزبان ۲۰۰ نفر از کودکان این شهرستان بود که با حضورشان فضای رنگارنگ این ویژه برنامه را به اوج زیبایی رساندند.

نقاشی‌های پر مهر کودکان مینودشتی به یادگار بر روی ماشین پلیس ثبت شد

این برنامه با پخش قرآن، سرود ملی، خوانش بیانیه هفته ملی کودک، اجرای صحنه ای نقالی، شعرخوانی و قصه گویی کودکان  آغاز و با حضور فعال آنها در کارگاه های فرهنگی، هنری و ادبی ادامه پیدا کرد.

این گردهمایی بزرگ با جانمایی ۱۲ غرفه‌ی نمایشگاهی و کارگاهی از جمله کتاب‌های خوراکی، قصه گویی، بازی، سرگرمی و کاردستی، نقاشی، کلاژ، حجاب و عفافتوانست بسیاری از حاضرین و بازدید کنندگان را با کانون و فعالیت های مختلف آن آشنا ساخته و آنها را به عضویت فعال در کانون ترغیب نماید.

معرفی کانون و به تماشا گذاشتن خروجی مثبت و موثر فعالیت‌های پنجاه گانه‌اش و نیز معرفی اعضای موفق در طول این سالها و نیز اجرای طرح عضویت رایگان با هدف جذب و پایدار سازی اعضا از دستاوردهای ارزشمند این جشن بزرگ بود.

نقاشی‌های پر مهر کودکان مینودشتی به یادگار بر روی ماشین پلیس ثبت شد

این برنامه در سطح شهرستان و با مشارکت بسیاری از ادارات (فرمانداری، شهرداری، آموزش و پرورش، هلال احمر، پلیس راهنمایی رانندگی، مرکز بهداشت، اداره فرهنگ و ارشاد، کتابخانه های عمومی و ... ) برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =