اهداء ابلاغ مشاور کودک فرماندار مشهد

ابلاغ مشاور کودک فرماندار شهرستان مشهد توسط فرماندار به عضو فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهداء شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی همزمان با گرامیداشت هفته ملی کودک در سطح استان، اعضای فعال مراکز به عنوان مشاوران فرمانداران منصوب و ابلاغ آنها صادر شد.

با توجه به اهمیت آشنایی و آگاهی مسئولین از نیازها و خواسته های کودکان و نوجوانان و شناخت دغدغه‌های آنها، کانون پرورش فکری خراسان رضوی به عنوان مسئول دبیرخانه کنوانسیون حقوق کودک استان و دبیر هفته ملی کودک پیشنهاد انتخاب مشاور کودک و نوجوان از بین اعضاء فعال و صاحب‌نظر کانون و دانش آموزان خلاق و توانمند را به فرمانداران داد.

اهداء ابلاغ مشاور کودک فرماندار مشهد

این اتفاق در مشهد با اهداء ابلاغ به حلما حاجی محمدی عضو فعال، کتابخوان و خلاق کانون که برگزیده جشنواره بین المللی قصه گویی نیز می‌باشد در سالن جلسات فرمانداری توسط محسن داوری معاون استاندار و فرماندار محترم مشهد مقدس انجام شد. در این جلسه که با حضور آقای داوری فرماندار مشهد، ابراهیم زره‌ساز مدیر کل کانون و جمعی از معاونین و کارشناسان برگزار شد حلما حاجی محمدی ضمن قرائت نیایش هفته ملی کودک از خدا شادی و سلامتی را برای همه کودکان به ویژه کودکان مظلوم غزه و فلسطین خواستار شد.

اهداء ابلاغ مشاور کودک فرماندار مشهد

در ادامه، فرماندار با ابراز خرسندی از این اتفاق، آینده را از آن فرزندان این سرزمین دانست و حضور مشاور کودک و نوجوان را سرآغاز برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری ویژه در حوزه سیاست‌گذاری و رسیدگی به امور کودکان برشمرد و آن را اتفاق مبارکی دانست.

اهداء ابلاغ مشاور کودک و نوجوان فرماندار شهرستان مشهد به حلما حاجی محمدی پایان‌بخش این برنامه بود.

اهداء ابلاغ مشاور کودک فرماندار مشهد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =