ایستگاه نقاشی کانون لرستان در مصلی های استان برگزار شد

جمعه21 تیرماه1402 اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان به مناسبت «هفته ملی کودک» در مصلی الغدیر خرم آباد و سایر مصلی های نماز جمعه در سطح استان ایستگاه های نقاشی و ادبی برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان: همزمان با 21 مهرماه 1402 در آخرین روز هفته ملی کودک با عنوان (کودک، رفاه، بهزیستی، دسترسی برابر) اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان در مصلی الغدیر خرم آباد ایستگاه فرهنگی هنری و شمیم خدمت برگزار کرد.
براساس این گزارش: در این روز همه مراکز فرهنگی هنری کانون در همه شهرهای سراسر استان در مصلی های نماز جمعه ایستگاه های نقاشی و ایستگاه های فرهنگی برگزار کردند.
محمد جواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان دراین خصوص گفت: امروز در آخرین روز هفته ملی کودک، مربیان کانون در سراسر استان همگام و هم صدا با سایر مردم ولایتمدار و بمناسبت پیروزی عزت آفرین جبهه مقاومت و همچنین بمنظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی،  در مصلی ها حضور یافتند تا خشم و انزجار خود را از این رژیم کودک کش بیان کنند.
وی افزود: مربیان کانون در همه مصلی های شهرستانهای استان ایستگاه های هنری و فرهنگی برگزار کرده اند و گوشه ای از توانمندی های مراکز کانون پرورش فکری را به نمایش گذاشتند.
محمدی بیان داشت: امروز در مصلی الغدیر خرم آباد درقالب طرح شمیم خدمت پاسخ گوی کودکان ونوجوانان و خانواده ها در خصوص فعالیت ههای کانون پرورش فکری و کانون زبان، عضویت در مراکز و کانون زبان و... بودیم.
وی اضافه کرد: کارشناسان استان و مربیان مراکز خرم آباد و چگنی درایستگاه و نمایشگاه نقاشی با موضوع حمایت از کودکان مظلوم غزه، ایستگاه ادبی و دلنوشته با دو موضوع برای کوکان غزه پیامی بنویسید و کودکان دیروز برای کودکان امروز پیامی بنویسید میزبان شرکت کنندگان در نماز جمعه بودند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان لرستان بیان داشت: در پایان این برنامه همه همکاران اداره کل و مراکز خرم آباد و سایر شهرستان ها در کنار اعضا و سایر کودکان، نوجوانان وخانواده ها در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم وستمدیده فلسطین شرکت کردند.

ایستگاه نقاشی کانون لرستان در مصلی های استان برگزار شد

ایستگاه نقاشی کانون لرستان در مصلی های استان برگزار شد

ایستگاه نقاشی کانون لرستان در مصلی های استان برگزار شد


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =