استقبال کودکان و نوجوانان از نمایش «شاهزاده خانم زشت»

به همت مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون پرورش فکری نمایش «شاهزاده خانم زشت» در روزهای هفته ملی کودک بر روی صحنه رفت که با استقبال کودکان و نوجوانان و همشهریان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ فرهاد ابوالفضلی کارگردان نمایش شاهزاده خانوم زشت در گزارشی ابراز داشت: این نمایش به نویسندگی اوراند هریس، با طراحی محمد ولی فروتن و به کارگردانی فرهاد ابوالفضلی در هفته ملی کودک ۱۴۰۲ در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری استان زنجان بر روی صحنه رفت.

ابوالفضلی در ادامه با اشاره به اینکه تولید این نمایش و اجرای آن بیشتر به این دلیل که ما متاسفانه در طی این چند سال اخیر به خصوص بعد از کرونا اجرای نمایش کودک و نوجوان را کمتر مشاهده میکردیم گفت: بر این اساس که نمایش‌ها از هر لحاظ چه متن چه موسیقی در قالب کودک و نوجوان نیستند و ما در این نمایش سعی خود را کرده‌ایم که قالب‌های یک نمایش استاندارد را رعایت بکنیم.

وی گفت: ما در گروه شاهزاده خانوم زشت برای تمامی اجزایی که می‌تواند یک نمایش زیبا و اصولی و هنری را ارائه دهد فکر تلاش و هزینه کردیم برای صحنه و اجرای دکور آن برای لباس و طراحی آن و برای موسیقی و یک متن درست که داخل یک چهار چوب درست که دارای مضامین اخلاقی و تربیتی بوده و در عین حال جذاب است تلاش کرده ایم.

مینا عبادی، سهیلا قلندری، نوید احدیان، مهشید محمودی، زهرا اسکندری، بیتا رمضانلو، نرجس عزیزخانی، پرنیا کیانی، محمد قربانلو، حسین بهرامی، مهدی رضایی و هادی ایدلویی بازیگران نقش‌های تئاتر شاد و موزیکال شاهزاده خانم زشت هستند.

و همچنین طراح دوخت و لباس زهره فروتن؛ طراح نور محمد ولی فروتن؛ طراح دکور سجاد ابوالفضلی؛ ساخت دکور محمد قربانلو، مرتضی آقاجانی؛ آهنگساز سعید قاصدی؛ منشی صحنه سید فاطمه موسوی؛ مدیران صحنه شادی شادمان،لیلا بیگلو؛ طراح پوستر و بروشور فرزاد زنجانی؛ ساخت تیزر سید حمید کرمانی؛ اجرای نور زهرا داداشی؛ پخش موسیقی مینا باباخانی، شیدا رونقی؛ عکاس:ابولفضل واعضی نیا بودند.

در کلام اخر من سپاسگذارم از تمامی افراد گروهم که در کنار یک دیگر توانستیم خانواده شاهزاده خانوم زشت را بسازیم.

همچنین کسانی که می‌خواهند این نمایش را ببینند می‌توانند با شماره‌های ۰۲۴۳۳۴۶۱۱۱۵ و ۰۲۴۱۳۳۴۵۸۰۴۰ تماس حاصل فرمایند.

استقبال کودکان و نوجوانان از نمایش «شاهزاده خانم زشت»

استقبال کودکان و نوجوانان از نمایش «شاهزاده خانم زشت»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =