کد خبر: 331894
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
بازدید 169
«مهمانی گلها» در هفته ملی کودک

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران؛ از روز شنبه ۱۵ تا ۲۲ مهرماه جشن «مهمانی گل‌ها» با حضور ۳۰۰ دانش‌آموز و اعضای مرکز فرهنگی هنری دماوند در روزهای مختلف هفته ملی کودک برگزار شد.

ویژه برنامه «مهمانی گلها» مرکز دماوند با دعوت از دانش‌آموزان مدارس و اجرای برنامه‌ی قصه‌گویی «جعبه خیال»، »چوم چوم « «پنبه دونه و ماه‌توتوهای شب برفی»، «لنگه کفش قرمز «  که توسط مرجان اکبری اجرا شد و در ادامه از حاضرین خواسته شد تا به صورت گروهی بر روی رول کاغذ نقاشی تصور خود را از داستان خلق و با تلاش آثار یکدیگر را کامل کنند و از دیگر بخش‌های آن  بازی دست به دست با عروسک دارا و سارا و بازی کلمات، عضویت درکتابخانه، آشنای با محیط کتابخانه بود.

«مهمانی گلها» در هفته ملی کودک

«مهمانی گلها» در هفته ملی کودک

جشن اختتامیه هفته ملی کودک با حضور اعضا، والدین و اولیای تربیتی با عنوان «کودکی بهتر، زندگی بهتر»  ابا اجرای برنامه‌های شعرخوانی از کتاب پیمانامه حقوق کودک با عنوان «خاطرات کودکی» به صورت دسته جمعی، خواندن پیمان نامه حقوق کودک توسط جانان روستایی، نازنین خطیبیان و  هستی تاجیک از اعضای نوباوه مرکز، نقاشی با موضوع «کودکی شاد» بر روی کاغذ رول به صورت گروهی با هدف بالابردن حس همکاری در کودکان، کارگاه خوشنویسی ویژه نوجوانان به مربی‌گری عارفه هدایت  که پس از آموزش، اعضا تلاش کردند تا با انتخاب یک حرف آن را با روش خوشنویسی به صورت نقاشی خط اجرا کنند و مسابقات شاد برای اعضا برگزار شد.

«مهمانی گلها» در هفته ملی کودک

«مهمانی گلها» در هفته ملی کودک

ویژه برنامه تحلیل نقاشی و روش های پرورش «کودک شاد آینده و زندگی شادتر»  به صورت کارگاه مادر و کودک با حضور دکتر فروغ صالحی عضو انجمن کارگاه‌های رشد و توانمند سازی فردی برگزارشد و در پایان از میهمانان پذیرایی شد.

هدف از برگزاری این ویژه برنامه‌ها ایجاد لحظاتی شاد و به یادماندنی برای کودکان، جذب اعضا و دانش‌آموزان به فعالیت های کانون و جذب عضو جدید و تمدید عضویت بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =