کد خبر: 331978
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
بازدید 108
ویژه‌برنامه دنیای بی رنگی برگزار شد

مرکز فرهنگی، هنری شماره چهار و فراگیر کانون پرورش فکری یزد همزمان با روز جهانی نابینایان اقدام به برگزاری ویژه‌برنامه‌ای با عنوان دنیای بی رنگی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، ویژه برنامه " دنیای بی‌رنگی" به مناسبت گرامیداشت روز جهانی نابینایان، با اجرای جذاب بچه‌های نابینا و با حضور حمیدرضا رحیم‌دل معاون خدمات شهری شهرداری، سرور همتی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان و جمعی از کارشناسان و مربیان کانون برگزار شد.
قرائت قرآن توسط احمدرضا قاسمی، قصه‌گویی ضحی دهقانی، خاطره‌گویی و شعرخوانی نیلوفر زارعی، دف‌نوازی مجتبی حسینی، خوانندگی ابوالفضل باقری، شعرخوانی زهرا لوک زاده و عطیه ایرندگانی، حسین آهوپا، محمد امین کهدوئی، فاضل افضلی‌مقدم، محسن خاکسان، خواندن سوره قرآن توسط حنانه زارع و الهام گرگیج از جمله برنامه‌های اجراشده این ویژه‌برنامه بود که لحظات نابی رقم خورد.
 ویژه‌برنامه دنیای بی رنگی برگزار شد
دربخشی دیگر، کتابخوانی نابینایان مصطفی حسینی، ابوالفضل باقری و سجاد قانع بخشی از کتاب "کرم سه نقطه" و نازنین فاطمه سادات حسینی، حنانه افکاری و حدیثه فلاح کتاب "همیشه همیشه دوستت دارم " را خواندند و کتابهای بریل مرکز، میزبان دستان بینا بود. از جمله برنامه‌های خاص این ویژه‌برنامه خوانش کتاب توسط نازنین فاطمه سادات حسینی بود که در گذشته ناشنوا و نابینا بوده که به لطف کاشت حلزون در گوش موفق شده با آموزش خط بریل کتاب بخواند و در این برنامه برای اولین بار با شرایط خاصی کتاب خواند. در پایان این ویژه برنامه که به همت مرکز شماره ۴ و فراگیر کانون پرورش فکری و مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و مدرسه نابینایان رسولیان، برگزار شد، به کلیه بچه‌های نابینا، هدیه‌ای به رسم یادبود تقدیم شد.

 ویژه‌برنامه دنیای بی رنگی برگزار شد ویژه‌برنامه دنیای بی رنگی برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =