محکومیت توحش جدید رژیم صهیونیستی توسط کودکان و نوجوانان عضو کانون کانون پرورش فکری مازندران

 اعضای کودک و نوجوان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران در بیانیه‌ای ضمن محکومیت حمله رژیم جعلی اسرائیل به بیمارستان المعمدانی، این حمله را توحش نوین رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

اعضای کانون، ضمن محکومیت حمله به بیمارستان در مرکز نوار غزه ضمن تسلیت به خانواده داغدار این عزیزان، شهادت مظلومانه صدها زن و مرد اعم از کودک و پیر وجوان را اوج شقاوت صهیونیست‌های وحشی و وحشت زده از طوفان الاقصی عنوان کردند و افزودند:  این اقدام ددمنشانه نه جنگ، بلکه توحش ناشی از ترس و اضمحلال یک رژیم نژادپرست و جعلی است که به فرموده رهبر انقلاب؛ پایان عمرش را سپری می‌کند.

این بچه‌ها افزودند:  در این اقدام برتمام دولت‌ها و ملت‌های مسلمان و ملل آزاده جهان است فرض است که مقابل این وحشی‌گری ها بایستند و سران رژیم صهیونیستی و ارتش اشغالگر را مجازات کنند.

اعضای کانون پرورش فکری مازندران یادآور شدند: بر اساس آیات و آموزه‌های قرآنی ما اعتقاد داریم؛ در پس این سیاهی، سپیدی و صبح نزدیک است و هرچه اسرائیل منحوس، وحشی‌گرای‌هایش افزون شود؛ عمرش کوتاه‌تر خواهد شد.

اعضای کانون پرروش فکری مازندران ضمن اعلام حمایت مادی و معنوی خود در همدردی با هم‌سالان مظلوم فلسطینی تاکید کردند: مردم شریف و مظلوم غزه به خصوص کودکان و نوجوانان معصوم فلسطین بدانند؛ انشالله وعده خدا محقق خواهدشد و به زودی کودکان این سرزمین با شادی و نشاط و سرشار از آرامش و امنیت پیروزی را جشن خواهند گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =