کد خبر: 332121
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸
بازدید 158
درخت مقاومت/ اعضا و مربیان کانون استان اردبیل شریک غم کودکان غزه

اعضا و مربیان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی با کودکان بی‌دفاع غزه همدردی می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، داریوش علومی معاون فرهنگی کانون استان اردبیل گفت: اعضا و مربیان مراکز کانون استان اردبیل استان با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی، ضمن ابراز همدردی با کودکان بی‌دفاع غزه، از ملت فلسطین در مقابل حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی اعلام حمایت می‌کنند.

معاون فرهنگی کانون بابیان اینکه این برنامه‌ها تحت عنوان «درخت مقاومت» انجام می‌شود، اظهار داشت: این روزها غزه غرق در خون و عزا است و کودکان زیر آوار خانه‌های مخروبه فریاد مظلومیت سر داده و طلب یاری می‌کنند. بر همین اساس وظیفه همه ما است با آن‌ها همدردی نماییم و با اقدامات فرهنگی سهم و دین خود را نسبت به ایشان ادا کنیم.

وی زمان اجرای این برنامه‌ها را تا سوم آبان ماه ذکر کرده و افزود: معرفی، روخوانی و یادداشت‌برداری از کتاب با موضوع فلسطین، اجرای فعالیت هنری در قالب کبوتر صلح، برگزاری کارگاه‌های ادبی با مضمون پیام‌های کوتاه چندکلمه‌ای برای کودکان غزه و داستان‌های کوتاه مانند داستان شش‌کلمه‌ای ازجمله فعالیت‌های پیش‌بینی‌شده در این برنامه است.

علومی خاطرنشان کرد: جنایات رژیم کودک‌کش صهیون احساسات همه مردم آزادی‌خواه در سراسر جهان را جریحه‌دار کرده است و در این میان کارکنان، مربیان و اعضای کانون استان نیز بر اساس وظیفه انسانی و دینی خود، از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و خواستار ورود مجامع بین‌المللی و حقوق بشری برای پایان دادن به جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی و محاکمه این جنایتکاران هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =