ابراز همدردی اعضای کانون استان قزوین با کودکان غزه

در پی اقدامات جنایتکارانه اسراییل در غزه، مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین ویژه برنامه‌های متنوعی اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین این روزها مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع از کودکان مظلوم فلسطینی حمایت می‌کنند.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان کارگاه ادبی با عنوان"خانه امن من" برگزار شد.دراین برنامه اعضا برای کودکان غزه نامه نوشتند، در ادامه شکل خانه‌هایی را روی کاغذ نقاشی کشیدند و نامه‌های خود را در این خانه‌های امن چسباندند.

معرفی سرزمین فلسطین با استفاده از نقشه و فیلم، قصه‌گویی، کاردستی تکه چسبانی(پرچم فلسطین) از فعالیت‌های دیگر این مرکز به این مناسبت بود.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون تاکستان نیز با اجرای یک کارگاه نقاشی با موضوع شهدای کودک غزه و کارگاه دلنوشته هایی خطاب به کودکان غزه با بچه های مظلوم فلسطینی ابراز همدردی کرد.

روخوانی و نقد و گفتگوی درباره کتاب "دیروزایران ، حالا فلسطین" و معرفی سرزمین فلسطین از بخش‌های دیگر این برنامه بود.

مربیان مرکز فرهنگی هنری کانون ضیاآباد  فعالیت‌های متنوعی با موضوع حمایت از کودکان غزه از جمله کارگاه خوشنویسی، خوانش دل نوشته های ادبی، نقاشی و معرفی سرزمین و را برای بیش از 50 عضو مرکز انجام دادند.هم‌چنین مربیان مرکز با حضور در مدرسه ابتدایی زینب کبری فعالیت‌های مشابهی را برای دانش‌آموزان این مدرسه اجرا کردند.

درمرکز فرهنگی هنری کانون آوج باحضور دانش آموزان مدرسه شریعتی فعالیت های متنوعی به این مناسبت اجرا شد.

شعرخوانی، ساخت کاردستی برای ابرازهمدردی باکودکان غزه، بحث آزاد درباره اهمیت صلح، کارگاه دلنوشته "برای دوستانم در غزه "، معرفی کتاب "خواهرم پرنده شد" و شعارگویی در حمایت از بچه‌های غزه از جمله این فعالیت‌ها بود.

مربیان مرکز فرهنگی و هنری کانون خاکعلی نیز با اجرای برنامه روخوانی کتاب باغ های امید و برگزاری کارگاه دستنوشته هایی با موضوع فلسطین به اعضای خود فرصت ابراز همدردی با کودکان مظلوم غزه را دادند. همچنین در این مرکز کتاب "اینجا سرزمین من است"برای اعضا معرفی شد.

در مرکز فرهنگی و هنری کانون محمدیه هم در ویژه برنامه‌ای با عنوان«هم ‌نوا با کودکان فلسطینی» فعالیت‌های متنوعی با موضوع همدردی با کودکان غزه انجام شد.پخش فیلم، معرفی وقایع، حضور در مدارس و اجرای فعالیت‌های قصه‌گویی و کارگاه دل‌نوشته برای دوست فلسطینی من از جمله برنامه‌های اخیر این مرکز بوده است.

ابراز همدردی اعضای کانون استان قزوین با کودکان غزه

ابراز همدردی اعضای کانون استان قزوین با کودکان غزه

ابراز همدردی اعضای کانون استان قزوین با کودکان غزه

ابراز همدردی اعضای کانون استان قزوین با کودکان غزه

ابراز همدردی اعضای کانون استان قزوین با کودکان غزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =