به مناسبت روز نوجوان، یاد و خاطره شهدای کودک غزه را گرامی داشتند.

اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره ۱۷ با اجرای ویژه برنامه‌هایی یاد و خاطره شهدای غزه و شهید محمد حسین فهیمده را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون تهران، ۳۰ نفر  از اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره ۱۷  برای همدردی با کودکان غزه ویژه برنامه «نان برای کودکان» و روز نوجوان را برگزار کردند.

این ویژه برنامه که با اجرای هماهنگ سرود سوره نصر (با مفهوم اتحاد یاران خدا ونصرت مسلمانان(و خواندن سرود ملی آغاز شد و در ادامه ذوالفا سعیدی عضو نوجوان متن ادبی را به مناسبت روز  نوجوان خواند و اجرای   سرود   «سرزمین مادری»، شعرخوانی از کتاب «بچه های جهان»، معرفی وقایع روز نوجوان و شخصیت شهید «محمد حسین فهمید»، قصه‌گویی «زال و رودابه»، «تن پیچ» توسط «بهشته خلیلی» و «یسرا صدیقی» اعضای نوجوان، معرفی کتاب «فهمیده رزمنده کوچک» تالیف قاسم کریمی، برگزاری کارگاه نقاشی  با عنوان «دوست فلسطینی من»، قصه‌گویی «آرزوهای امید» نوجوان مبارز فلسطینی، بازی با کلمات و کارگاه  نوشتن خلاق با عنوان نامه برای کودکان غزه توسط فروغ ورنیک و همراهی ملیحه کلانتری از بخش‌های دیگر این برنامه بود.

مسابقه آشپزی با عنوان «نان برای کودکان» با هدف همدردی با کودکان غزه برگزار شد که در این مسابقه تلاش شد تا اعضا یک خوردنی درحد وسع خود از آرد تهیه کنند که شامل انواع نان، کیک وغذا می‌شد و در نهایت از تمامی شرکت‌کنندگان تقدیر شد ودر مورد نام و عنوان و شیوه اجرای خوردنی که تهیه کرده بودند توضیح دادند و اعضایی که جز اتباع افغان هستند در مورد خوراکی‌های سرزمین افغانستان توضیح دادن، سپس دلنوشته‌ای را تهیه و در کنار غذاها قرار دادند.

در  پایان از اعضای فعال تقدیر شد و از حاضرین با غذاهای مسابقه پذیرایی شد و همه در کنار هم برای پیروزی ونجات کودکان غزه دعا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =