برگزاری نشست هم اندیشی ویژه «نوجوانان» مراکز فرهنگی هنری بندرعباس با موضوع «خانه خلاق»

اعضای نوجوان مراکز فرهنگی هنری بندرعباس به مناسبت روز «نوجوان» در جلسه هم اندیشی در محل ساختمان «خانه خلاق » شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، نشست هم اندیشی «ویژه نوجوانان» با حضور نعیم اسدی معاون فرهنگی اجرایی، کارشناس مسئول و کارشناسان فرهنگی، هنری، ادبی، آموزش و پژوهش و اعضای نوجوان مراکز فرهنگی هنری بندرعباس در محل «خانه خلاق» برگزار شد.
در این نشست اسدی ضمن تبریک روز نوجوان و تشکر و قدردانی از مدیرکل و سایر همکاران در کانون پرورش فکری بابت تلاش ها و دغدغه مندی در حوزه کودک ونوجوان به اعضا گفت: در این مکانی که حضور دارید با همفکری و همراهی شما نوجوانان اتفاق های خوبی قرار است در زمینه های ایده های نو و خلاقیت رقم بخورد.

برگزاری نشست هم اندیشی ویژه «نوجوانان» مراکز فرهنگی هنری بندرعباس با موضوع «خانه خلاق»
وی با اشاره به اینکه امروز روز نوجوان است یاد و خاطره شهید محمد حسین فهمیده را گرامیداشت و گفت: محمدحسین فهمیده به‌عنوان دانش‌آموزی رزمنده و بسیجی با سرمایه عظیمی از فهم و درک و درایت انقلابی و اسلامی خویش و به دنبال طوفان حوادث انقلاب، وارد جنگ تحمیلی شد و با وجود کمی سن، خود را به خرمشهر قهرمان رساند و با اقدامی آگاهانه و شجاعانه، نام خود را در دفتر شهیدان همواره زنده تاریخ، ثبت کرد.
اسدی در ادامه گفت: همه ما دوست داریم که کلید جای خاص که به ما تعلق دارد در دستمان باشد خانه خلاق نوجوان همان مکان خاص برای شماست.اینجا فضایی را آماده سازی خواهیم کرد که اعضای نوجوان احساس امنیت و آرامش کنند و اینجا قرار است با همفکری شما نوجوانان فضاسازی و چیدمان شود.
وی هدف از تشکیل خانه خلاق را این عنوان کرد که نوجوانان مکانی را برای ایجاد خلاقیت طرح ها و ایده های جذاب و نو داشته باشند و بتوانند حرف ها، ایده ها و خواسته های خود را بیان کنند.
در ادامه فاطمه غلامزاده نخلی کارشناس مسئول فرهنگی هنری و ادبی استان ضمن ابراز خرسندی از حضور نوجوانان گفت: ما این مکان را با طرح و ایده های شما نوجوانان فضاسازی خواهیم کرد و فعالیت هایی در اینجا رقم می خورد که خواسته و نیاز شما نوجوانان است. شما افرادی دغدغه مند و دارای تفکر خلاق هستید و راه حل های بسیار مناسبی در حل مشکلات دارید.
وی با بیان شعارکانون که می گوید « زندگی کردن تمرین می خواهد» افزود: قبل از اینکه شما وارد جامعه بزرگتری شوید، کانون فرصت تمرین را برای زندگی کردن فراهم کرده است تا بتوانید با آزمون و خطا خود را بهتردرک کنید و مهارت های خود را ارتقا دهید.

برگزاری نشست هم اندیشی ویژه «نوجوانان» مراکز فرهنگی هنری بندرعباس با موضوع «خانه خلاق»
در ادامه نوشین فرهادی کارشناس آفرینش های هنری، طاهره مسافری کارشناس آفرینش های ادبی، راحله خادمی کارشناس آموزش و پژوهش، سید داوود حسینی کارشناس فرهنگی با صحبت با نوجوانان حاضر در این نشست با طرح حای خلاقانه در حوزه های فرهنگی،هنری، ادبی و پژوهش با نوجوانان به گفتگو نشستند.
گفتنی است، در این نشست اعضای نوجوان نسبت به ساختمان «خانه خلاق» ، طرح ها و ایده های اولیه خود را با کارشناسان مطرح و با آنها به گفتگو نشستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =