رشد ۸۰ درصدی اعتبارات عمرانی کانون در سال ۱۴۰۲

معاون اداری مالی کانون پرورش فکری مازندران از رشد ۸۰ درصدی اعتبارات عمرانی کانون در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، مجتبی ولی‌پور  در این خصوص گفت: در پی تبیین فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون برای کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و بازدید آنان از تمامی مراکز فرهنگی هنری این اداره کل در استان مازندران، رشد قابل ملاحظه‌ای در حوزه اعتبارات مصوب کسب کردیم.

مجتبی ولی‌پور افزود: همچنین با رایزنی با نمایندگان مجلس و بنا به اعلام نیازی که پیش‌تر از سوی مسئولان مراکز فرهنگی هنری استان به آنان اعلام شده بود؛ ۳۷ میلیارد ریال اعتبار از محل بودجه در اختیار نمایندگان (بودجه متوازن۲) به مراکز استان تخصیص یافت.

وی در بخش دیگر صحبت‌هایش به پروژه نیمه تمام احداث مرکز فرهنگی هنری نشتارود در غرب استان اشاره کرد و بیان داشت: با پیگیری‌ها و رایزنی‌های مکرر با قول مساعد نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برای تخصیص کامل اعتبارات مصوب، امید است تا پایان سال جاری شاهد بهره‌برداری و افتتاح این مرکز به منظور ارایه خدمات کانون به کودکان و نوجوانان این شهر باشیم.

ولی‌پور ادامه داد: با توجه به سیاست‌های کانون مازندران در در راستای گسترش فعالیت نجوم در سطح مراکز، از محل اعتبار عمرانی سال گذشته دومین مرکز نجوم در استان که اولین مرکز نجوم در غرب مازندران می‌باشد در کانون پرورش فکری نوشهر با حضور مسئولان ارشد آن شهرستان افتتاح شد.

معاون اداری مالی کانون پرورش فکری مازندران درجمع بندی سخنان خود تاکید داشت: با تصویب نزدیک به ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار، کانون مازندران با رشد ۸۰ درصدی در سال ۱۴۰۲ مواجه بوده است که امیدواریم به چشم انداز بهتری برای خدمات رسانی به نسل آینده ساز کشور نایل آییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =