حضورکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران در راهپیمایی ۱۳ آبان

همزمان با مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان و روز دانش‌آموز مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان تهران در این مراسم شرکت و برنامه‌های مختلفی را اجرا کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان تهران؛ تریلی سیار کانون در میدان فلسطین مستقر شد و مربیان و اعضای مراکز ویژه برنامه‌هایی همچون  سرود، شعرخوانی، بازی و مسابقه اجرا کردند. این مراسم با هدف احیای ارزش‌های انقلاب‌اسلامی و نمایش همدلی در پاسداشت دستاوردهای انقلاب‌اسلامی و انعکاس اتحاد و همبستگی در مقابله با استکبار جهانی و تکریم مقام دانش‌آموز با شعار «نظم نو جهانی با نسل آرمانی» با شکوه هر چه بیشتر برگزار شد.

اجرای قصه‌گویی و خوانش بیانیه با موضوع حمایت از کودکان غزه توسط فاطمه روحی‌رحیم برپایی غرفه نقاشی دیواری و دلنوشته با حضور دانش‌آموزان در راهپیمایی، پخش فیلم‌های کوتاه «دوست فلسطینی من» که توسط اعضای مراکز استان ساخته شده است از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه بود.

 این برنامه با همراهی مربیان کانون فاطمه روحی رحیم، صادق کیانی‌مقدم، فروغ ورنیک، سیده زهرا حسینی و همکاران پشتیبانی استان برگزارشد.

حامد علامتی مدیرعامل، فرهاد فلاح معاون فرهنگی و مدیران و کارشناسان بخش های فرهنگی هنری کانون در جمع دانش‌آموزان و مربیان حاضر شدند و از روند اجرای برنامه بازدید کردند.

متن بیانیه قرائت شده در مراسم به شرح زیر است؛

"و کودکان غزه

شاعران فردایند

تمام‌شان از معراج آمده بودند

و صداشان در زیر خاک

تا هنوز

سمفونی بلند بیداری‌ست

آنها نمرده‌اند

تنها خودشان را به خواب زده‌اند …"

این روزها که جنگ وجنایت فرزندان فلسطین را زخمی و رنجور کرده است، این روزها که فریاد مادران غزه، گوش خواب‌زده جهان را کر کرده‌ست دختران کوچک با لالایی پر قدرت این مادران، فردای جهان اسلام را رویا می‌بینند و آن روز نزدیک است که سرود پیروزی را سر دهند.

امروز جوانان سرافراز فلسطینی مقاوم و نستوه در مقابل ظلم رژیم غاصب ایستاده‌اند، این جوانان  همان کودکانی هستند که روزگاری با دستان خالی ولی گره کرده و قوی بر سر ایادی آمریکا و اسراییل فریاد برآورده و با پرتاب سنگ انزجار خود را از غاصبان خاک‌شان نشان می‌دادند. اکنون و اینجا ما کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران با ابراز همدردی و تجدید پیمان برادری با فرزندان فلسطینی، جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در فاجعه بمباران به مناطق مسکونی غزه را محکوم کرده و فریاد بر می‌آوریم؛

 مرگ بر اسرائیل

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =