کد خبر: 332863
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
بازدید 154
پویش «من هم یک فهمیده هستم» در مرکز شماره ۴۲ برگزار شد

مرکز فرهنگی هنری شماره ۴۲ کانون استان تهران به مناسبت روز نوجوان و دانش‌آموز ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری ادبی برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران؛ مرکز فرهنگی هنری شماره ۴۲  به مناسبت روز نوجوان سه ویژه برنامه‌ی به صورت حضوری و مجازی با عنوان پویش «من هم یک فهمیده هستم» را  با حضور ۲۷۰ نفر از دانش‌آموزان و اعضای مرکز برگزار کرد.

 که در ویژه برنامه ابتدا پس از اعلام فراخوان اعضا آثار خود را ارسال کردند و نسشت مجازی با حضور اعضای فعال مرکز آثار نقد و بررسی شد و با هم به بحث و گفتگو پرداختند.

در بخش دیگر برنامه با حضور اعضای نوخوان مرکز «خواهرم پرنده شد» روخوانی شد و پیرامون آن فعالیت  بحث آزاد انجام شد و با همراهی حاضرین  شعرخوانی در حمایت از کودکان غزه اجرا و در ادامه شخصیت شهید محمدحسین فهمیده و روز نوجوان معرفی و کاردستی تانک به نشان از رشادت‌های محمدحسین فهمیده انجام شد.   

 مربیان مرکز با حضور در  مدرسه پسرانه شهید دستغیب ویژه برنامه روز دانش‌آموز را  با برنامه‌هایی نظیر قصه‌گویی «بوی بهار» و «سرباز جنگنده» و معرفی روز دانش‌آموزان، مسابقه ادبی «نامه‌ای به خالد»، بازی و مسابقه دارت و بادکنک باد کردن و نقاشی دیواری در دو روز مختلف اجرا شد.

پویش «من هم یک فهمیده هستم» در مرکز شماره ۴۲ برگزار شد

پویش «من هم یک فهمیده هستم» در مرکز شماره ۴۲ برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =