اعلام ویژه برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی کانون پرورش فکری خراسان رضوی

مدیر کل کانون پرورش فکری خراسان رضوی برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان در هفته‌ کتاب و کتابخوانی در استان را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی،  ابراهیم زره‌ساز مدیر کل کانون استان از برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی با موضوع کتاب و کتابخوانی برای کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی هنری کانون خبر داد.

مدیر کل کانون با اعلام این موضوع، گفت: کتاب در مراکز کانون ستون اصلی تمام فعالیت‌هاست و یکی از مهم‌ترین رسالت‌های کانون ترویج و ترغیب کتابخوانی است. وی با اشاره به اهمیت کتاب در فعالیت‌های کانون افزود: هفته کتاب و کتابخوانی فرصتی است تا کودکان و نوجوانان با بیش از ۶۰ فعالیت‌ کانون که با محوریت کتاب انجام می‌شود آشنا شوند. امسال نیز هفته کتاب و کتابخوانی با ویژه برنامه‌های خاص برای کودکان و نوجوانان در سطح استان برگزار خواهد شد.

 رونمایی از پادشاه کوچک، غولهای بزرگ – از زمین تا آسمان- روایتی جا مانده با حضور نویسندگان، پویش ساخت ماسک از شخصیت‌های محبوب هر کتاب به انتخاب اعضا، ویژه برنامه کتاب - بازی، اختتامیه پویش کتابخوانی کودک و والدین و تقدیر از والدین و اعضای کتابخوان مراکز، نشست صمیمانه با کتاب «برگزاری جلسات نقد کتاب ویژه مربیان»،   معرفی مجموعه کتابهای کودکی نامدارن (پویش ملی کتابخوانی کانون)، دیدار با نویسنده و شاعر کتاب های کودک و نوجوان، منیره هاشمی و برگزاری کارگاه نوشتن خلاق، برگزاری جشنواره استانی قصه گویی از جمله ویژه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در کانون پرورش فکری خراسان رضوی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =