کد خبر: 332938
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۵
بازدید 172
مهرواره طنین مقاومت در گلستان برگزار شد

کانون پرورش فکری گلستان با مشارکت و همکاری بسیج ادارات کل استان گلستان، مهرواره‌ای با موضوع حمایت از کودکان غزه با عنوان«طنین مقاومت» در مجتمع فرهنگی هنری گرگان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، الهه غیناقی در این برنامه ضمن عرض خیرمقدم به حضارین از مشارکت بسیج ادارات کل و عوامل اجرایی، در برگزاری این برنامه تقدیر و تشکر کرد.

مهرواره طنین مقاومت در گلستان برگزار شد

سرپرست کانون گلستان در سخنان کوتاه خود، بیان داشت: یکی از رسالت های مهم و بزرگ نهادهای فرهنگی، آموزشی و تربیتی که به نوعی با کودکان و نوجوانان ارتباط دارند یاد و بیان کردن همین رشادت ها، ایثار و از خودگذشتگی‌ها است.

او با اشاره به برنامه های کانون پرورش فکری گفت: کانون با زبان هنر و ادبیات با کمک مربیان هنرمند و توانمند خود توانسته قدم‌های بزرگ و اثرگذاری را برای یادآوری خاطرات، نام و یاد شهدای والامقام خصوصا شهدای نوجوان انجام دهد.

مهرواره طنین مقاومت در گلستان برگزار شد

سروان سیمایی فرمانده حوزه شهید بهشتی بسیج ادارات گلستان نیز در سخنانی ضمن قدردانی از کانون به‌جهت حضور فعالانه در حوزه کودک و نوجوان و همچنین همکاری و همراهی در برگزاری این مهرواره، گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله) که اخیرا نیز بر آن سفارش کردند، انجام کار فرهنگی و جهاد تبیین به خصوص برای کودکان و نوجوانان،باید با ابزار هنر باشد و در این مسیر کانون پیش قدم است.

اجرای قصه‌گویی، نقالی، پخش نماهنگ مقاومت، همخوانی سرود سلام فرمانده و برگزاری کارگاههای کاردستی و نقاشی از دیگر برنامه‌های برگزار شده در این روز بود.

در پایان نیز از کودکان و نوجوانانی که در مسابقه شرکت کرده بودن، با اهدای جوایز و هدایا قدردانی شد.

گزارش تصویری برنامه طنین مقاومت

مهرواره طنین مقاومت در گلستان برگزار شد

مهرواره طنین مقاومت در گلستان برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =