آغاز به کار بخش استانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در زنجان

بخش استانی بیست‌وپنجمین دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی طی دو روز میزبان شرکت‌کنندگان خود خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ بخش استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان زنجان کار خود را از صبح امروز (۲۰ آبان‌ماه) با حضور علاقه‌مندان به قصه و شرکت‌کنندگان آغاز کرده است.

از بین آثار ارسالی به بیست‌وپنجمین دوره جشنواره قصه‌گویی در استان زنجان نزدیک به ۶۰ اثر برای اجرا در روی صحنه انتخاب شده است که سرانجام بعد از اجرای شرکت‌کنندگان، نفرات برگزیده معرفی خواهند شد.

قصه‌های «نظم و امنیت» نیز یکی از بخش‌های بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی سال‌جاری است که محورهای اصلی این مسابقه، آسیب‌های فضای مجازی، فرهنگ و ترافیک، سرقت و موادمخدر بود.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با شعار «با قصه لبخند بسازیم» تا ده آبان‌ماه پذیرای آثار ارسالی علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره بود و این جشنواره در حال حاضر کار خود را آغاز کرده است و طی روزهای ۲۰ و ۲۱ آبان‌ماه به مدت دو روز میزبان اجراها خواهد بود.

در مراسم آغاز به کار جشنواره نیز علیرضا عیسی‌خانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان با اشاره به شان قرآن و نمایان شدن شان قصه و قصه‌گویی، اظهار کرد: سعی داریم تا بیست‌و پنجمین جشنواره قصه‌گویی را به بهترین شکل و با توجه به مفاهیم و مصادیق تربیتی و شاد نسبت به کودکان شروع کنیم و به این بهانه کارهای خوبی برای کودکان انجام دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =