کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،  میزبان قصه‌گویان برتر از سراسر استان گلستان

سرپرست کانون استان از برگزاری مرحله استانی بیست‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۳ و ۲۴ آبان ۱۴۰۲ خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، الهه غیناقی، اظهار داشت: مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی با حضور  قصه‌گویان برتر سراسر استاندر تاریخ ۲۳ و ۲۴ آبان از ساعت ۸ الی ۱۸ در مجتمع فرهنگی هنری گرگان واقع در شهرک ویلاشهر، نبش ویلای ۱۲ برگزار می شود.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان تصریح کرد: شعار بیست‌وپنجمین جشنواره قصه‌گویی در سال جاری «با قصه لبخند بسازیم» بوده و هدف ما از برگزاری این جشنواره،  گسترش کمی و کیفی قصه‌گویی و جذب علاقمندان است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان،  میزبان قصه‌گویان برتر از سراسر استان گلستان

مدیر اجرایی بیست‌وپنحمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ادامه داد: در مجموع تا کنون بیش از ۱۵۰۰ نفر در این جشنواره ثبت نام کرده اند.

وی بیان کرد: از این تعداد گفته شده، ۴۵ قصه مربوط به بخش صحنه‌ای طی دو روز اجرا می شود.

غیناقی با اشاره به برنامه‌های جانبی این مرحله از جشنواره، از اعزام قصه‌گوها هم‌زمان با برگزاری این جشنواره در مدارس خبر داده و از مربیان، معلمان و علاقمندان به مقوله قصه و قصه‌گویی برای شنیدن قصه‌های این مرحله از جشنواره دعوت کرد.

سرپرست کانون گلستان اظهار داشت: پخش مستقیم و زنده این جشنواره در صفحه رسمی کانون پرورش فکری گلستان در شاد به آدرس  kpf_golestan  یکی دیگر از برنامه‌های جنبی این مرحله از جشنواره خواهد بود

در حال حاضر ۱۸ مرکز فرهنگی‌هنری ثابت، ۶ کتاب‌خانه سیار مرزی، شهری و روستایی، ۲ مرکز پستی و ۳ مرکز فراگیر برای کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه در استان نسبت به خدمات رسانی فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دینی اقدام می‌نمایند.

آیین اختتامیه بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در بخش هم‌زمان با شب یلدا برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =