برنامه‌های هفته کتاب امسال کانون پرورش فکری ایلام از 24 تا 30 آبان ماه 1402 با شعار«آینده خواندنی است » همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان ایلام؛ برنامه‌های هفته کتاب از24 تا 30آبان ماه 1402 همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.
فاطمه رستگار مدیر کل کانون استان در این خصوص گفت: همه ی فعالیت های مراکز در هفته کتاب و کتاب خوانی با محوریت کتاب با شعار« آینده خواندنی است » برگزار خواهد شد.
وی افزود: کلیه فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی با محوریت کتاب و کتابخوانی انجام می شود وجشن‌های گرامی داشت این هفته در همه مراکز کانون پرورش فکری، برگزاری نمایشگاه کتاب در مراکز، بازدید اعضای کانون پرورش فکری از کتابخانه‌ها، چاپخانه‌ها و مراکز فرهنگی از جمله برنامه های این هفته است. 
مدیر کل کانون ایلام اضافه کرد: ویژه برنامه های نشست کتابخوانی ونقد و بررسی کتاب‌ با حضور شاعران و نویسندگان، برگزاری نشست های تخصصی نقد کتاب،تحت عنوان صمیمانه با کتاب و اجرای ویژه برنامه جشن کتاب در روستا ،تجلیل از اعضای فعال کتابخوان، نویسندگان و شاعران کانونی ، اهدای کتاب واجرای مسابقه کتابخوانی وکتاب سازی ویژه مربیان ونوجوانان از برنامه های کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان در هفته کتاب وکتابخوانی است.

رستگاراظهار داشت: مراکز سیار و پستی استان نیز در روستاها ومحلات کم برخوردار برنامه های متنوعی را با حضور اعضا و دانش آموزان اجرا می کنند.
   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =