کد خبر: 333330
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
بازدید 93
اردکان میزبان بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی است

بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در اردکان در حال برگزاری است و قصه گویان استان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در مراسم افتتاحیه مرحله استانیِ بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی، ضمن قدردانی از قصه‌گویان و قصه‌دوستان و داوران این رقابت ها اظهار داشت: تلاش های همکارانم در مرکز فرهنگی هنری اردکان و همراهی مؤسسه فرهنگی هنری افق کویر، برای برگزاری دو جشنواره قصه گویی را در شهرستان اردکان فراهم آورد.

عالیه قوامی عنوان کرد: اردکان از تاریخ ۲۱ آبان ماه میزبان پنجمین جشنواره بومی محلی چله قصه‌ها بوده و شاهد و ناظر بر قصه‌ها و قصه‌گویانی بودیم که با عشق و علاقه قصه‌هایشان را اجرا کردند و امروز آیین افتتاحییه مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی را در این شهرستان رقم خواهیم زد.

قوامی اظهار امیدواری کرد: دانش‌آموزان و مردم اردکان در این دو روز از قصه‌ها بهره کافی ببرند.

وی یادآور شد: منتخبین مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی در آذرماه و در شهر یزد به رقابت می‌پردازند.

گفتنی است؛ مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی در روزهای ۲۳ و ۲۴ آبان ماه همچنین پنجمین جشنواره بومی محلی چله قصه ها در روزهای ۲۱ و۲۲ آبان ماه در اردکان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =