کد خبر: 333401
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳
بازدید 546
برگزیده‌های مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی اعلام شد

با اعلام برگزیده‌های مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بزرگترین رویداد قصه‌گویی استان به کار خود خاتمه داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، در آیین اختتامیه مرحله استانی جشنواره ملی و بین‌المللی قصه‌گویی به میزبانی اردکان برگزیدگان این جشنواره معرفی و تجلیل شدند. در این جشنواره در بخش پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها به صورت مشترک قصه "پیر خارکن"، با اجرای اشرف ابراهیمی و "قصه کهن" با اجرای محمد جاویدان برگزیده شدند.

در رده دختران و پسران بخش مدرن و کلاسیک رتبه اول به قصه "یخی که عاشق خورشید شد" با اجرای فاطمه مهدیان، رتبه دوم قصه "پنج برادر" با اجرای یگانه رستمی، رتبه سوم به قصه "خر برفت" با اجرای محیا کمالیان رسید و قصه "سه مرد رند" با اجرای طاها اعتمادیان شایسته تقدیر شد.

رتبه‌های برتر زنان و مردان در بخش مدرن و کلاسیک، قصه "شهر دیوانگان" با اجرای مهدیه کشوری حائز رتبه اول، قصه "مراد و سنگ قبر" با اجرای زهرا دهستانی حائز رتبه دوم، قصه "من ندارم" با اجرای ضحی پوررضاییان حائز رتبه سوم و قصه "دوماد عاروس ندیده" با اجرای آسیه پارساییان شایسته تقدیر شدند.

همچنین برگزیده‌های دختران و پسران بخش آیینی سنتی به ترتیب قصه "رستم و اکوان دیو" با اجرای هاناسادات زنجیرچی رتبه اول، قصه "گرد آفرید" با اجرای الناز عبدالله زاده رتبه دوم شدند.

رتبه‌های برتر قصه زنان و مردان در بخش آیینی سنتی؛ قصه "نقل با نوای ضرب و زنگ" با اجرای سید علی موسوی و قصه "خوان هشتم" با اجرای ساجده قاسمی به ترتیب رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند.

برگزیده‌ بخش سردار سلیمانی مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی در استان یزد، قصه "رکاب انگشتر" با اجرای مطهره السادات رکن الدینی شد.

همچنین برگزیده بخش قصه لبخند به قصه "دمپایی" به اجرای هادی محمودی رسید و در بخش قصه‌های نیروی انتظامی قصه "بالی" با اجرای محترم جره‌ای حائز رتبه اول و قصه "سه مرد رند" با اجرای طاها اعتمادیان رتبه دوم و قصه "ماچ پرپری" با اجرای سوفیا عابدیه رتبه سوم این جشنواره را کسب کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =