تجلیل از خانواده شهید کمالی در اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره قصه‌گویی استان یزد

با حضور محمدرضا دشتی‌اردکانی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، سیده عالیه قوامی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد و مصطفی سپهری سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اردکان از خانواده صبور و ایثارگر شهید کمالی در اردکان تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، در مراسم اختتامیه مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری و پنجمین جشنواره بومی و محلی چله قصه‌ها از استاد کمالی معمار خانه‌های سنتی در اردکان، پدر شهید کمالی و همسر بزرگوارشان تجلیل شد.

مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره بومی و محلی چله قصه‌ها و بیست و پنجمین جشنواره استانی قصه‌گویی استان یزد با حضور امین کمالوندی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش ‏فکری ‏کودکان و نوجوانان، مدیران و مسئولان شهرستان اردکان برگزار شد.

 تجلیل از خانواده شهید کمالی در اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره قصه‌گویی استان یزد تجلیل از خانواده شهید کمالی در اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره قصه‌گویی استان یزد تجلیل از خانواده شهید کمالی در اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره قصه‌گویی استان یزد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =